🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40877.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آغاز فعالیت اسنپ در تبریز

تمرکز سامانه حمل‌ونقل اسنپ این‌ روزها بر روی فعالیت در شهرهای مختلف ایران قرار گرفته و این شرکت اکنون خبر از آغاز فعالیت خود در تبریز به عنوان هفتمین شهری که در آن مشغول به ...

گسترش فعالیت اسنپ در سطح ایران در حالی اتفاق می‌افتد که روز جمعه تیم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فنی این شرکت با برگزاری مراسمی خبر از توسعه قابلیت‌های امنیتی متنوعی برای بالابردن امنیت سفر هم برای مسافر و هم برای راننده داده بود. بر اساس گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مدیر فنی اسنپ، کاربران این سامانه تا دو ماه آینده می‌توانند از قابلیت‌های یک پیام‌رسان در اپلیکیشن خود اسنپ استفاده کرده و بدون اینکه شماره تماس خود را با راننده به اشتراک بگذارند، بر بستر اینترنت تماس امن اسنپی برقرار کنند؛ تماسی که پس از اتمام سفر، دوباره بین راننده و مسافر امکان‌پذیر نخواهد بود.

همین مسئله در کنار تصحیح فرآیند جذب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - راننده در این سامانه، می‌تواند اسنپ را به سوی تبدیل شدن به یک شرکت کم‌نقص‌تر سوق دهد.

اگر ساکن تبریز هستید و می‌خواهید از اسنپ استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنید، این شرکت کد تخفیف qta-salam را در نظر گرفته تا اولین سفر خود را رایگان انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ در تبریز» مراجعه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone