🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40867.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

انتقام ویندوزی؛ افشای جزئیات باگ امنیتی سیستم عامل کروم توسط مایکروسافت

تیم امنیتی مایکروسافت دل خوشی از گوگل ندارد، چرا که آنها سال قبل یک باگ بزرگ ویندوز را پیش از آن که وصله ای برای اصلاح آن ارائه شود رسانه ای کرده بودند. حالا ردموندی ...

تیم امنیتی مایکروسافت دل خوشی از گوگل ندارد، چرا که آنها سال قبل یک باگ بزرگ ویندوز را پیش از آن که وصله ای برای اصلاح آن ارائه شود رسانه ای کرده بودند. حالا ردموندی ها نیز در یک اقدام متقابل اقدام به افشای جزئیات یک باگ دسترسی بیرونی به سیستم عامل کروم کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - اند.

افشاگری سال قبل گوگلی ها چنان برای مایکروسافت گران تمام شده بود که «تری میرسون» (Terry Myerson) مدیر تیم توسعه ویندوز در مطلبی مفصل نسبت به عدم مسئولیت شناسی کمپانی رقیب انتقاد کرده بود.

مایکروسافت باگ سیستم عامل کروم را مدتی قبل کشف کرده بود، اما آنها به تازگی جزئیات کدهایی را که در کروم سبب بروز نقص امنیتی مذکور شده اند را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - به انتقاد از رویکرد گوگل در خصوص ارائه به روز رسانی های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - امنیتی پرداخته است.

حفره مورد اشاره که نخستین بار در ماه سپتامبر کشف شده بود توسط گوگل و در نسخه بتای سیستم عامل کروم رفع شده، اما وصله مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - هنوز هم برای نسخه های پایدار و عمومی کروم ارائه نشده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان

در خصوص به روز رسانی های معمولی نرم افزارها این روال کاملاً معمول است، اما مایکروسافت معتقد است که ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - کدهای منبع نقص های امنیتی در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - محلی چون Github، آن هم پیش از اصلاح نسخه پایدار سیستم عامل، روشی کاملاً اشتباه است چرا که حدود یک ماه به هکرها فرصت می دهد که از آن در مسیر نفوذ غیر مجاز استفاده کنند. مایکروسافت می گوید که این همان ایرادی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - از «افشا کردن نقض های امنیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - پیش از ارائه وصله اصلاح کننده آنها» به وجود می آید.

بسیاری دیگر از فعالان حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - امنیت نیز به رویکردهای گوگل در خصوص رسانه ای کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - نقص های امنیتی منتقد هستند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - کمپانی به مهندسین خود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - اجازه می دهد که تا یک هفته پس از اعلام باگ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - های کشف شده به صاحب نرم افزار یا پلتفرم، موضوع را به صورت عمومی مطرح کنند.

غول دنیای جستجو تمرکز زیادی روی یافتن نقص های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - امنیتی در سیستم عامل و سایر محصولات کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - مایکروسافت دارد و تقریباً - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - همیشه پیش از ارائه وصله اصلاح کننده لازم از طرف کمپانی ردموندی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آزادشهر استان گلستان - اقدام به افشای آنها می کند. این مسئله به وضوح مهندسین مایکروسافت را عصبانی کرده و آنها از هر فرصتی برای تلافی این اقدام استفاده می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone