🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40864.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سیمانتک و کشف بدافزار جدید اندرویدی در قالب اپلیکیشن های بازی ماینکرفت

کمپانی امنیتی سیمانتک به تازگی گزارشی را منتشر کرده و طی آن اعلام داشته که توانسته یک بدافزار تازه اندرویدی را در فروشگاه گوگل پلی کشف نماید. بدافزار مذکور خود را در قالب دست کم ...

کمپانی امنیتی سیمانتک به تازگی گزارشی را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - منتشر کرده و طی آن اعلام داشته که توانسته یک بدافزار تازه اندرویدی را در فروشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - گوگل پلی کشف نماید. بدافزار مذکور خود را در قالب دست کم ۸ اپلیکیشن مرتبط با بازی ماینکرفت پنهان ساخته بود.

بدافزار مورد بحث که «Android.Sockbot» نام دارد در قالب اپلیکیشن هایی که اسکین های مختلف را برای کارکترهای بازی ماینکرفت ارائه می دهند روی دستگاه قربانی نصب می شوند. طبق تخمین سیمانتک تا کنون رقمی بین ۶۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار موبایل از این طریق به بدافزار مورد بحث آلوده شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان

Android.Sockbot پس از نصب روی دیوایس اندرویدی از طریق پروتکل «SOCKS» اتصالی را به سروری تبلیغاتی برقرار می سازد. البته روی دستگاه های آلوده هیچ پیام تبلیغاتی به نمایش در نخواهد آمد. همین مسئله سبب شده تا سیمانتک باور داشته باشد که احتمالاً بدافزار مذکور این ابزارها را جزئی از شبکه های «بات نت» می کند.

انعطاف بالای پروتکل مورد اشاره سبب می شود که نفوذ کنندگان بتوانند مجموعه متنوعی از عملکردها را در دستگاه آلوده شده اعمال کنند و از این طریق امنیت سایر بخش ها را نیز به خطر بیاندازند. ضمن این که احتمالاً می توان از ابزارهای میزبان Android.Sockbot به عنوان منبعی برای اجرای حملات «محروم سازی از سرویس» (DDoS) نیز بهره برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان

نکته جالب اینجاست که توسعه دهنده هر ۸ اپلیکیشن ماینکرفتی که به آنها اشاره شد یک حساب کاربری غیر قابل ردگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - با نام «FunBaster» بوده است که گوگل بلافاصله آن را مسدود و اپ های مورد نظر را از سرویس خود حذف نموده است.

این مسئله بار دیگر نشان می دهد که گوگل عملاً قادر نیست تمام اپلیکیشن های مخربی که در فروشگاه مجازی خود قرار می دهد را شناسایی نماید. چند ماه قبل نیز مشخص شد که سه اپلیکیشن قلابی پیام رسان حاضر در گوگل پلی، به صورت غیر مجاز اقدام به ضبط صدا، گرفتن عکس و انتقال فهرست تماس های کاربر به سروری ناشناس می کرده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان

مورد مشابهی نیز در گذشته در فروشگاه اپلیکیشن های اپل اتفاق افتاده است. در آن زمان آشکار شد که اپلیکیشن «Mobile protection: Clean & Security VPN» که یکی از ۱۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - برتر در حال رشد در اپل استور بود، ماهانه مبلغ ۱۰۰ دلار را از حساب برخی کاربران می دزدیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone