🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40879.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی اندروید 8.0 برای اکسپریا XZ پریمیوم سونی ارائه شد

سونی اخیراً اعلام کرده که به روز رسانی اندروید 8.0 را از امروز، اول آبان ماه، برای موبایل اکسپریا XZ پریمیوم (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) عرضه خواهد کرد و البته خوشبختانه آپدیت جدید بتا ...

سونی اخیراً اعلام کرده که به روز رسانی اندروید 8.0 را از امروز، اول آبان ماه، برای موبایل اکسپریا XZ پریمیوم (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) عرضه خواهد کرد و البته خوشبختانه آپدیت جدید بتا نبوده و نسخه نهایی است، به همین دلیل انتظار می رود پایداری لازم را داشته باشد.

در کنار این خبر، سونی همچنین به برخی از امکاناتی که قرار است در آپدیت جدید به XZ پریمیوم اضافه شود نیز اشاره کرده: یکی از این امکانات «Predictive Capture» است که قابلیت ثبت عکس قبل از فشردن کلید شاتر دوربین را دارد و یکی از قابلیت های آن حالت «Smile» است که در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - صورت لبخند زدن سوژه ها، به صورت خودکار چندین تصویر را ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می کند. همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پس از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می توان بهترین عکس را از میان تصاویر ثبت شده، انتخاب نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان

قابلیت دیگر نیز «Autofocus Burst» است که به لطف فوکوس خودکار ممتد،  ثبت تصاویر شفاف از سوژه های متحرک، در حالت عکاسی پی در پی را امکان پذیر می کند. همچنین به لطف به روز رسانی جدید، کیفیت صدای اسپیکرهای اصلی نیز بهبود پیدا می کند.

لازم به ذکر است که سونی در کنار گوگل، در رده اولین شرکت هایی محسوب می شوند که نسخه نهایی اندروید اوریو (و نه بتا) را برای پرچمداران خود ارائه کرده اند.

اگر در حال حاضر امکان دریافت این به روز رسانی را ندارید، جای نگرانی نیست؛ زیرا سونی اعلام کرده که آپدیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اخیر به مرور در اختیار تمام نقاط جهان قرار می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone