🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40874.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی از واچ 2 پرو با eSIM و قیمت 390 دلار رونمایی کرد

پس از معرفی رسمی پرچمداران خانواده میت 10 در مونیخ، هوآوی امروز طی مراسمی موبایل های جدید خود را در چین نیز رونمایی کرد و در کنار آنها، ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان «Watch 2 ...

پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - معرفی رسمی پرچمداران خانواده میت 10 در مونیخ، هوآوی امروز طی مراسمی موبایل های جدید خود را در چین نیز رونمایی کرد و در کنار آنها، ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - «Watch 2 Pro» را به بازار معرفی نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان

بر اساس اطلاعات موجود، پوشیدنی جدید هوآوی شباهت های بسیاری با مدل واچ 2 کلاسیک کمپانی دارد اما مهم ترین تغییرات آن، اضافه شدن «eSIM» و حضور نسخه مخصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - سیستم عامل «اندروید وِیر 2» خواهد بود.

هوآوی واچ 2 پرو امکان اتصال به شبکه های مخابراتی 2G ،3G - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - و 4G - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - را دارد

در صورت یکسان بودن مشخصات فنی مدل پرو با نسخه کلاسیک، شاهد یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - ساعت هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 2100 با رم 768 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی هستیم، که از نمایشگر 1.2 اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - AMOLED با رزولوشن 390 در 390 پیکسل و باتری 420 میلی آمپر ساعتی بهره برده، و از استاندارد IP68 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب و غبار پشتیبانی می کند.

همچنین بهره گیری از eSim در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - هوآوی واچ 2 پرو باعث شده این ساعت هوشمند علاوه بر طیف مناسبی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - توانایی های ارتباطی مانند بلوتوث، وای فای، NFC و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - GPS (بنا به گزارش برخی منابع)، امکان برقراری ارتباط روی خطوط مخابراتی 3G ،2G و 4G را هم داشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان

لازم به ذکر است - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - که ساعت هوشمند جدید هوآوی فعلاً فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده، و سیستم عامل مخصوص آن فاقد سرویس های گوگل بوده و از نمونه های چینی ساخت کمپانی «Baidu» بهره می برد.

گفتنی است هوآوی واچ 2 پرو با قیمتی در حدود 390 دلار به دست مشتریان چینی خواهد رسید و نسخه ویژه «واچ 2 پورشه دیزاین» با طراحی و رنگ متفاوت، 750 دلار قیمت خواهد داشت. در ضمن شرکت سازنده فعلاً در زمینه عرضه جهانی محصول مورد بحث با پشتیبانی از نرم افزارهای گوگل (از جمله دستیار صوتی) اظهار نظری نکرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone