🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40880.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تهدید شرکت ملی پست؛ جاده ناهموار مسیر پیک‌های موتوری آنلاین

بعد از ظهور تاکسی‌های آنلاین شاهد حضور پیک‌ موتوری‌های اینترنتی هستیم که به سرعت توسط اقشار مختلف جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرند اما اظهار نظرات اخیر «حسین مهری»،ر ییس سازمان پست درباره این سامانه‌ها باعث ...

بعد از ظهور تاکسی‌های آنلاین شاهد حضور پیک‌ موتوری‌های اینترنتی هستیم که به سرعت توسط اقشار مختلف جامعه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مورد استفاده قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌گیرند اما اظهار نظرات اخیر «حسین مهری»،ر ییس سازمان پست درباره این سامانه‌ها باعث شد تا نوع و نحوه فعالیت آنها بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد.

حسین مهری در آخرین گفتگوی خود ضمن اشاره به فعالیت غیرقانونی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیک‌های آنلاین تاکید داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که به زودی و با ورود اپراتورهای خصوصی پست، تمامی فعالیت‌های این سامانه‌ها تحت نظر سازمان پست قرار می‌گیرد. گفتنی است طبق تحقیقات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیجیاتو بنیانگذار یکی از اصلی‌ترین اپراتورهای خصوصی پست، شرکت با سابقه در حوزه پیک موتوری یعنی «پیک بادپا» است که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به نظر می‌رسد قصد احیای فعالیت‌های خود را از این طریق دارد.

مسئله امنیت در این اپلیکیشن‌ها در همه جای دنیا مطرح است

صحبت‌های حسین مهری در حالی بیان می‌شود که سازمان ملی پست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان خصوصی یک اپلیکیشن مجزا برای خدمات پیک موتوری با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نام «پست‌من» تاسیس کرده است که هم به حمل‌ونقل کالا و هم مسافر می‌پردازد. براساس گفته‌های حسین مهری سامانه پست‌من در رقابت با دیگر شرکت‌های هم‌رده خود نیست چرا که تنها شرکت با مجوز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فعالیت قانونی در این حوزه است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

حسین مهری در سخنان اخیر خود به مواردی چون عدم نظارت دقیق بر کالاهایی که توسط ماموران این سامانه‌ها جابجا می‌شود اشاره کرده است:

 یکی از مهم‌ترین مسائل در رابطه با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شرکت‌های پیک آنلاین بحث نظارت در فعالیت آن‌ها است که در تمام دنیا وجود دارد. در حال حاضر نظارتی بر  این شرکت‌ها در سطح شهر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وجود ندارد و امکان حمل و نقل وسایل ممنوع از جمله مواد مخدر، مشروبات الکلی وجود دارد که باعث نگرانی‌هایی شده است و شرکت ملی پست قصد دارد تا نظارت داشته باشد.

آمار تعداد اپلیکیشن‌های حوزه پیک‌ موتوری آنلاین مختص تهران و شهرستان‌ها به سرعت در حال افزایش است و امروزه بیش از پانزده مورد از آنها در اندرویدمارکت‌های ایرانی به چشم می‌خورد که البته تنها چند مورد از آنها توانستند به موفقیت نسبی دست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیدا کنند.

با یکی از شرکت‌های باسابقه این حوزه یعنی الوپیک گفتگوی کوتاهی درباره موضع‌گیری اخیر حسین مهری داشتیم. مسئول روابط عمومی «الوپیک» درباره وضعیت امنیت و نحوه نظارت در این سامانه به دیجیاتو می‌گوید:

همان‌طور که در وبسایت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رسمی الوپیک هم لوگوی پلیس فتا درج شده، همکاری نزدیکی بین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ما و این نهاد وجود دارد. درواقع از طرف خود این سازمان افرادی در کنار کارمندان ما - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کار می‌کنند که مسئول رسیدگی به موارد مشکوک و غیرقانونی را در زمینه حمل و نقل بار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارند. این افراد همیشه در شرکت حاضر بوده و در ایمن‌سازی نحوه کار شرکت سعی و کوشش مضاعفی می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

پلیس فتا بر روی حمل و نقل بسته‌ها نظارت دارد

روابط عمومی الوپیک در ادامه ضمن اشاره به توجیه سفیران و پیک ‌موتوری‌های این شرکت در حین استخدام گفت: «تمامی موارد امنیتی به آنها آموزش داده می‌شود. همچنین اگر مشتری قبول نکند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا بسته‌اش بررسی شود یک دست‌نوشته از وی گرفته می‌شود که تمام مسئولیت‌های بسته را بر عهده وی می‌گذارد.»

سازمان‌های دولتی وارد کارزار رقابتی در کنار بخش خصوص شده‌اند، اما در این بین سنگ‌اندازی‌هایی از سوی آنها به سوی بخش خصوصی رخ می‌دهد که منافات با سیاست‌های اجرایی اخیر و برنامه ششم توسعه و ورود بخش خصوصی به چرخه اقتصادی کشور است.

شرکت‌های زیادی مثل الوپیک، اسنپ‌باکس، گوبابا، حملو و اسپید، پیکاپ و... در این حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فعالیت دارند که برخی از آنها به علت همین سخت‌گیری‌ها از فعالیت گسترده بازمانده‌اند. عدم تنظیم و تعیین قوانینی جدید در حوزه نوپای فعالیت استارتاپ‌ها مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کرده که رهایی از آنها بستگی به همکاری نهادهای دولتی در کنار یکدیگر دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone