🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40846.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مدیر عملیاتی اپل برای حل مشکل تولید آیفون X به مقر فاکسکان می رود

در چند هفته اخیر  بارها در مورد عرضه محدود و مشکلات تولید آیفون X شنیده ایم؛ در ابتدا «مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities اعلام کرد عرضه آیفون X در ابتدای ورود به بازار ...

در چند هفته اخیر  بارها در مورد عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - محدود و مشکلات تولید آیفون X شنیده ایم؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در ابتدا «مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities اعلام کرد عرضه آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - X در ابتدای ورود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به بازار بسیار محدود خواهد بود. از سوی دیگر اعلام شد که پیچیدگی های تولید سنسور تشخیص چهره سه بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آیفون X، برای اپل و شرکای سخت افزاری اش، مشکل ساز شده. حالا به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می رسد کوپرتینویی ها برای حل مشکل قصد دارند مدیر عملیاتی خود، «جف ویلیامز» (Jeff Williams) را راهی تایوان کنند.

گفتنی است تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آیفون 10 به عهده کمپانی فاکسکان در تایوان است و بر اساس گزارشات قرار است - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آقای ویلیامز در ماه جاری میلادی با مدیر عامل این شرکت، «تری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گو» (Terry - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - Gou) ملاقات کند. در حال حاضر مشخص نشده که قرار است این دو مدیر، در خصوص چه مباحثی با یکدیگر گفتگو کنند؛ ولی احتمالاً یکی از موضوعات اصلی مورد بحث، مرتبط با مشکلات گلوگاه های تولید آیفون X باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

شنیده می شود که اصلی ترین مشکل تولید، مربوط به ماژول هایی با اسم رمز «رومئو» و «ژولیت» است؛ ماژول اول شامل مجموعه ای است که 30 هزار نقطه نوری نامرئی را به منظور اسکن سه بعدی چهره کاربر، به سمت چهره او می تاباند؛ ماژول «ژولیت» نیز یک دوربین مادون قرمز است که طرح چهره فرد را تحلیل می کند. این دو ماژول در کنار هم، امکان کارکرد FaceID - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را فراهم می نمایند.

لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به ذکر است که «جف پو» (Jeff Pu) - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تحلیل گر شرکت مشاور سرمایه گذاری «Yuanta» نیز که پیشتر تخمین زده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بود 40 میلیون دستگاه آیفون X در سال جاری میلادی تولید شود، به دنبال خبر های مربوط به مشکلات تولید، اکنون پیش بینی خود را به 36 میلیون تقلیل داده است.

گفتنی است پیش فروش آیفون 10 از هفته آینده امکان پذیر خواهد بود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و از 12 آبان ماه نیز برای خریداران اولیه ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone