🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36776.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نسخه اندروید بازی Street Fighter IV کمتر از یک ماه دیگر عرضه می شود

عرضه Street Fighter IV: Champion Edition برای iOS یکی از غیر مورد انتظارترین اتفاقاتی بود که سال گذشته دیدیم. کپکام در سال 2010 و بعد از موفقیت های زیاد استریت فایتر 4 (Street Fighter IV) ...

عرضه Street Fighter IV: Champion Edition برای iOS یکی از غیر مورد انتظارترین اتفاقاتی بود که سال گذشته دیدیم. کپکام در سال 2010 و بعد از موفقیت های زیاد استریت فایتر 4 (Street Fighter IV) روی پلتفرم های خانگی، بازی را به آی دیوایس ها آورد و با وجود پشتیبانی حدودا دو ساله اما دیگر بروزرسانی برای آن منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - نکرد و بازی فراموش شد.

انتظار می رفت بعد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - از عرضه استریت فایتر 5 و افزایش قدرت اسمارت فون ها، آن ها پورت این نسخه جدید را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - روی تلفن های هوشمند عرضه کنند ولی باز چند ماه پیش شاهد یک ورژن دیگر از قسمت چهارم بازی با نام Street Fighter IV: Champion Edition بودیم که اتفاقا با بازخوردهای مثبت بازیکن ها رو به رو شد.

حالا با توجه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - به اطلاعات به دست آمده به زودی نوبت به دارندگان دیوایس های اندرویدی می رسد تا بازی را تجربه کنند. چند روز پیش کپکام پیش ثبت نام (pre-register) این عنوان را آغاز کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - و اعلام نمود که تا پایان ماه میلادی جاری بازیکن ها می توانند نسخه اندروید را دانلود نمایند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان
نسخه بتا بازی روی اندروید مشکلات زیادی داشت و امیدواریم در نسخه نهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - برطرف شده باشند.

برخلاف نسخه iOS، به نظر می رسد که بازی یکی دیگر از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - شخصیت های محبوب دنیای استریت فایتر را با نام Dan Hibiki دارد که با احتساب آن تعداد مبارزین ورژن اندروید به رقم 32 می رسد. بازیکن ها می توانند در بخش آرکید با هوش مصنوعی جنگیده یا در قسمت آنلاین توانایی هایشان را به بقیه بازیکن ها به رخ بکشند.

با وجود اینکه نسخه اندروید بازی به رایگان عرضه می شود ولی برای دسترسی به تمام قسمت ها باید 4.99 دلار بپردازید. در ورژن رایگان تنها شخصیت ریو آزاد است و با آن می توانید به مبارزه با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خدابنده استان زنجان - هوش مصنوعی بپردازید. نسخه iOS بازی Street Fighter IV: Champion Edition هم اکنون با قیمت 1.99 دلار در دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone