🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36787.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

موبایل «اکسپریا XZ2 Pro» سونی در تازه ترین نتایج بنچمارک HTML رویت شد

اخیراً اسکرین شاتی در فضای مجازی منتشر شده که نتایج تست بنچمارک HTML موبایلی عرضه نشده از سونی، تحت عنوان «اکسپریا XZ2 Pro» را فاش می کند. این موبایل که با شماره مدل «H8116» شناخته ...

اخیراً اسکرین شاتی در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران - فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران - مجازی منتشر شده که نتایج تست بنچمارک HTML موبایلی عرضه نشده از سونی، تحت عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران - «اکسپریا XZ2 Pro» را فاش می کند. این موبایل که با شماره مدل «H8116» شناخته می شود، یکی از دیوایس های خانواده XZ2 است و پسوند Pro نشان می دهد که احتمالاً گران قیمت ترین عضو این خانواده نیز خواهد بود.

اگرچه مشخصات کامل سخت افزاری دستگاه هنوز مشخص نیست، گفته می شود اکسپریا XZ2 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران - Pro سونی نخستین اسمارت فون جهان خواهد بود که همراه با نمایشگر 4K OLED عرضه می گردد. البته رزولوشن درج شده در تصویر بنچمارک، پایین تر از آن است که متعلق به موبایلی در سال 2018 باشد؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران - خصوصاً موبایلی پرچمدار که همراه با آخرین ورژن از اندروید روانه بازار می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران

اما اگر از این خطا در بنچمارک چشم پوشی کنیم، باید گفت که XZ2 Pro نخستین موبایل 4K جهان نیست و این رزولوشن قبلاً در اکسپریا زد 5 پریمیوم مورد استفاده قرار گرفته بود، اما با این تفاوت که دستگاه از پنل نمایشگر LCD بهره می برد و XZ2 Pro به پنل OLED تجهیز شده.

بنابر نتایج فاش شده از بنچمارک HTML، پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران - تازه سونی به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می گردد و این سیستم عامل، احتمالاً میزبان پوسته خود سونی برای اندروید خواهد بود.اگرچه به مشخصات سخت افزاری اشاره نشده، گزارش ها از عرضه این موبایل به همراه چیپست اسنپدراگون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سوادکوه استان مازندران - 845، شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی حکایت دارند.

پنل پشتی دستگاه، کاملاً از جنس شیشه خواهد بود تا امکان شارژ وایرلس مهیا شود و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی نیز روی جای گرفته. در حال حاضر انتظار می رود سونی از موبایل XZ2 Pro در جریان کنگره جهانی موبایل سال 2018 رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رسادخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با سلام،

یکی از مشکلات رایج اجاق گاز و فر تکنو TS-E6012، عدم روشن شدن صافی گاز و عملکرد نامناسب فر است. برای رفع این مشکلات، می توانید با خدمات پس از فروش شرکت تکنو تماس بگیرید و درخواست تعمیر یا تعویض قطعات معیوب را به آن ها ارسال کنید.

در شهر سوادکوه منطقه روستای کارسالار، می توانید با شرکت های مربوطه در این حوزه تماس بگیرید و از آن ها در خصوص تعمیر اجاق گاز و فر خود سوال کنید و مشکلات خود را با آن ها مطرح کنید. توصیه می کنیم که پس از تعمیر اجاق گاز و فر، از پذیرش آن ها اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اصلی و معتبر استفاده کنید.

با تشکر از اینکه از خدمات ما استفاده کردید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone