🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین پکیج قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36779.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کاربران از مشکل ور آمدن لایه بالایی محافظ نمایشگر Moto Z2 Force خبر می دهند

نمایشگر ShatterShield مورد استفاده در موبایل Moto Z2 Force، از سیستمی 5 لایه استفاده می کند که مقاومت پنل AMOLED را به شکل چشمگیری در برابر ترک خوردن افزایش می دهد. هنگامی که این اسمارت ...

نمایشگر ShatterShield مورد استفاده در موبایل Moto Z2 Force، از سیستمی 5 لایه استفاده می کند که مقاومت پنل AMOLED را به شکل چشمگیری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان - در برابر ترک خوردن افزایش می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان - دهد. هنگامی که این اسمارت فون به بازار آمد، برخی کاربران از خط و خش های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان - پدید آمده روی لایه بیرونی شکایت کردند. حالا به نظر می رسد مشکلی تازه گریبان گیر کاربران شده و برخی دارندگان Moto Z2 Force، از کنده شدن لایه رویی سیستم ShatterShield خبر می دهند.

کاربران می گویند لبه های لایه بالایی محافظ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان - نمایشگر، در کناره های دکمه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان - اثرانگشت و نیز چهار گوشه دستگاه بعد از مدتی ور می آید. یکی از نظریه های فعلی اینست که بالا رفتن حرارت دستگاه به هنگام شارژ -خصوصاً زمانی که یک ماژول Moto Mod به دستگاه متصل است- سبب بروز این مشکل می شود.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان

کمپانی موتورولا در حاضر از وجود این مشکل ابراز آگاهی کرده و در بیانیه خود می گوید گرچه هزینه تعویض این لایه محافظ به صورت معمول برابر با 49.99 دلار است، از آن جایی که این مشکل ظاهراً ارتباطی به کاربران نداشته و ضمناً افراد زیادی را تحت تاثیر قرار نداده، از دریافت این هزینه صرف نظر می کند.

به بیان دیگر، افرادی که با ور آمدن لایه محافظ نمایشگر Moto Z2 Force مواجه هستند می توانند همین حالا با پشتیبانی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان - موتورولا تماس گرفته و بعد از مراجعه به یکی از مراکز تعمیر این کمپانی، مشکل خود را به رایگان حل کنند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جوانرود استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone