🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36778.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندری تازه از موبایل ذن فون 5 لایت ایسوس در سه رنگ

ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژی اخیراً رندری به ظاهر رسمی از موبایل ذن فون 5 ایسوس منتشر کرده است. در این تصویر، می توانیم موبایل جدید ایسوس را در سه رنگ مشکی، سفید و ...

ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژی اخیراً رندری به ظاهر رسمی از موبایل ذن فون 5 ایسوس منتشر کرده است. در این تصویر، می توانیم موبایل جدید ایسوس را در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز روشن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - ببینیم که گفته می شود به ترتیب تحت عناوین «مشکی نیمه شب»، «سفید نور مهتاب» و «قرمز سرکش» معرفی خواهند شد.

هر سه مدل دستگاه، از طراحی یکپارچه فلزی بهره می برند و حاشیه های نمایشگر هم به وضوح از تمام اعضای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - خانواده ذن فون 4 کمتر است، اما هنوز قطر بیشتری نسبت به پرچمداران گران - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - قیمتی مانند گلکسی اس 8 سامسونگ یا ال جی V30 دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان

در کنار حاشیه کمتر، شاهد نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر نیز هستیم که ترندی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - تازه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - در صنعت موبایل به حساب می آید و سبب می شود تولیدکنندگان قادر به رقابت با فبلت ها، بدون نیاز به افزایش ابعاد دستگاه باشند. در شایعات قبلی آمده که ذن فون 5 لایت از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن Full HD بهره مند شده اما - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - هنوز نمی توان از صحت این اطلاعات اطمینان داشت.

از طرف دیگر، دستگاه از دو دوربین دوگانه بهره مند است و اسکنر اثر انگشت نیز روی پنل پشتی به چشم می خورد. بلس مدعی شده که دوربین اصلی دستگاه، از دو سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می برد و دو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر چناران استان خراسان - ماژول 20 مگاپیکسلی نیز در بخش بالایی نمایشگر تعبیه شده. در نهایت باید افزود که انتظار می رود موبایل های خانواده ذن فون 5، در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 رسماً معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone