🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36790.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

علت افشای سورس کد نرم افزار iBoot اپل در فضای مجازی مشخص شد

طی چند روز گذشته، اپل به صورت رسمی تایید کرد که سورس کد نرم افزار iBoot در سیستم عامل iOS 9 فاش شده است. اپل بعد از تایید این خبر اعلام کرد که افشای فایل ...

طی چند روز گذشته، اپل به صورت رسمی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - تایید کرد که سورس کد نرم افزار iBoot در سیستم عامل iOS 9 فاش شده است. اپل بعد از تایید این خبر اعلام کرد که افشای فایل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - های نرم افزار iBoot به کاهش امنیت آیفون ها منجر نمی شود اما خواستار حذف سورس کد آن از Github شده است. یک محقق امنیتی، افشای این سورس کد را «بزرگ ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - افشا» در تاریخ اپل خواند و دسترسی همگانی به آن را خطر امنیتی بزرگی تلقی کرد؛ حتی با این وجود که سورس کد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - مورد اشاره متعلق به دو سال پیش است.

حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - در گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - های تازه آمده که برخی از کاربران فعال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - در جامعه جیل بریک محصولات اپل، یکی از کارمندان سطح پایین این کمپانی را به افشای سورس کد ترغیب کرده اند. به گفته وب سایت Motherboard، این کارمند اپل، سورس کد iBoot را طی سال 2016 به دست پنج نفر رساند و البته این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - موضوع به خاطر ناخشنودی وی از شرایط کاری اپل نبوده است.

در عوض، او این فایل ها را در اختیار چند تن از دوستانش قرار داد که به امنیت iOS علاقه مند بودند. گفتنی است وی کدهای بیشتری نسبت به سورس کد iBoot را در اختیار داشته که خوشبختانه برای اپل، در فضای مجازی منتشر نشده اند.

به گفته دو تن از دوستان این کارمند اپل، فایل های افشایی قرار نبوده از دایره دوستان خارج شود اما در نهایت یکی از آنها، فایل ها را در اختیار شخصی دیگر قرار می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - دهد. «وقتی خبر افشا را شنیدم، سریعاً نگران شدم که کار یکی از ما بوده باشد.» یکی از دوستان افشاگر ادامه می دهد: «دسترسی داشتن به سورس کد iBoot و شاغل نبودن در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - اپل... چنین چیزی هیچوقت شنیده نشده.»

من شخصاً نمی خواستم این کدها روشنایی روز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - را ببینند. نه به خاطر طمع، بلکه به خاطر ترس از طوفان قانونی ای که به راه می اندازد. جامعه داخلی اپل پر است از کودکان و نوجوانان کنجکاو. می دانستم که اگر یکی از بچه ها به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - آن دسترسی یابد، آنقدر احمق خواهد بود که در Guthub منتشرش کند.

یکی دیگر از دوستان نیز توضیح می دهد که از این کدها می توان به عنوان سلاح - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - استفاده کرد و اگرچه برخی، با دفاع از افشای این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - فایل ها به جریان آزاد اطلاعات اشاره می کنند، اطلاعاتی که امنیت شخصی افراد را به خاطر بیندازد نباید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - منتشر شود.

گفتنی است پیش از انتشار سورس کد در Github، همین فایل ها طی سال 2017 در انجمن ردیت منتشر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - بود اما چندان مورد توجه قرار نگرفت. بنابراین اپل از افشای فایل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - های خود با خبر بوده اما ابعاد تاثیرگذاری آن را دسم کم گرفته؛ از طرف دیگر این کمپانی در حال حاضر با کارمند خاطی به توافق رسیده و وی را از صحبت در این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - باره منع کرده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone