🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36794.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

علی بابا به دنبال فروش روزانه ۱۰ میلیاردی

امروز -۲۳بهمن- سورنا ستاری، معاون علم‌وفناوری رئیس جمهوری در ادامه بازدیدهایش از استارتاپ‌های بزرگ و موفق به سراغ هلدینگ توشا (علی‌بابا، جاباما) رفت و مدیران این مجموعه برای او از دستاورد‌ها و همچنین اهداف آینده ...

امروز -۲۳بهمن- سورنا ستاری، معاون علم‌وفناوری رئیس جمهوری در ادامه بازدیدهایش از استارتاپ‌های بزرگ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - و موفق به سراغ هلدینگ توشا (علی‌بابا، جاباما) رفت و مدیران این مجموعه برای او از دستاورد‌ها و همچنین اهداف آینده خود گفتند.

«مجید حسینی نژاد»، هم‌موسس و رییس هیات مدیره هلدینگ توشا در جریان همین بازدید خبر داد که اکنون درآمد علی بابا به شکل روزانه ۲.۵ میلیارد تومان است و پیش‌بینی کرد که در سال آینده، فروش این شرکت به شکل روزانه ۱۰ میلیارد تومان خواهد بود. وی همچنین خبر داد که تا سه سال آینده، علی بابا می‌تواند به شکل روزانه ۳۵ هزار بلیت به فروش برساند؛ رقمی که اکنون به شکل روزانه ۱۰ هزار بلیت است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران

رییس هیات مدیره هلدینگ توشا در توضیحات خود برای سورنا ستاری گفت که در ۱۲ ماه گذشته مجموعه علی‌بابا ۳.۵ میلیون بلیت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - به فروش رسانده است. حسینی همچنین خبر داد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - که علی بابا ۲۰ درصد از بازار فروش بلیت هواپیمای داخلی، ۱۵ درصد از بازار بلیت قطار و نهایتاً یک درصد از بازار بلیت هواپیمای خارجی را در اختیار دارد: «اعتقاد داریم که ۴۵ درصد از بازار آنلاین این حوزه را در اختیار داریم هر چند که این رقم مبنای دقیقی ندارد.»

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران
نیما قاضی، مدیرعامل جدید شرکت علی‌بابا در حال توضیح برای سورنا ستاری.

حسینی‌نژاد عنوان کرد که هلدینگ توشا به دنبال ایجاد تحول در حوزه گردشگری است. وی در گفتگو با دیجیاتو خبر داد که امروز در گردشگری ایرانی، کاربر به شکل تصادفی و کورکورانه از خدمات استفاده می‌کند و نمی‌توان فعالین باکیفیت را از بی‌کیفیت تشخیص داد: «امروز واقعاً این اتفاق نمی‌افتد که خدمات‌دهندگان با کیفیت در این حوزه بتوانند از مزیت‌ها - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - و تعهد خود بهره‌مند شوند و خلق ثروت کنند. ما تلاش می‌کنیم با ابزارهای تکنولوژی فعالین حوزه گردشگری را توانمند کنیم تا بتوانند سرویس‌های خود را به مردم معرفی کنند و مردم هم بتوانند در مورد این خدمات نظر خود را ابراز کنند.»

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران
مجید حسینی نژاد، هم‌موسس و رییس هیات مدیره هلدینگ توشا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - در حال ارائه آمارهای علی‌بابا برای سورنا ستاری.

اشاره رییس هیات مدیره هلدینگ توشا، به مجموعه جدیدی است که پیشتر شروع به کار کرده اما - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - فعلاً متوقف شده اما می‌خواهد از تابستان سال آینده کار خود را از سر بگیرد. این مجموعه «Hello Persia» نام دارد و به گفته حسینی‌نژاد، قرار است از خرداد سال آینده پلتفرمی برای فعالین این حوزه باشد. او به دیجیاتو می‌گوید که اولویت اول برای بحث ایران‌گردی در این پلتفرم، توجه به کاربران داخل ایران است: «حجم بازار ایران به حدی بزرگ است که هیچ‌کدام از سایت‌های ما زبان انگلیسی ندارند. تا نتوانیم مردم ایران را به درستی در ایران بچرخانیم نمی‌توانیم کیفیت صحیح را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - در اختیار گردشگر خارجی قرار دهیم.»

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران

سورنا ستاری، معاون علم‌وفناوری رییس جمهوری نیز در جریان بازدید از شرکت علی بابا و هلدینگ توشا، عنوان کرد که استارتاپ‌ها باید خودشان زیرساخت را با حمایت دولت تهیه کنند نه اینکه دولت در ایجاد زیرساخت دخالت داشته باشد:

«کار اصلی را باید کسب‌وکار انجام دهد. بیش از هرچیز نیاز داریم تا در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - ارائه مجوزها یک تحول جدی صورت گیرد. نمی‌توانیم با شیوه‌های که در گذشته در پیش گرفته بودیم این استارتاپ‌ها را تقویت کنیم. امروز شرکت‌ها در حال توسعه بازار خود هستند و هر روز ایده‌های جدیدی ارائه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - می‌دهند تا این بازار را بیشتر فتح کنند. همینطور - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - کم‌کم نگاهی به خارج از کشور دارند که یکی از حوزه‌های مهم، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - حوزه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - گردشگری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پل سفید استان مازندران - است و می‌تواند در آینده شاهد تحولات جدی باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone