🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  2. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  3. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی قطعات الکترونیکی در لوازم برقی است.
  5. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36777.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای نخستین رندر از موبایل شیائومی Mi Mix 2s به همراه مشخصات سخت افزاری

طی سال گذشته میلادی، شیائومی موبایل Mi Mix 2 را عرضه کرد که مدل تازه خانواده تقریباً بی حاشیه این کمپانی به حساب می آمد. ماه گذشته در اخبار خواندیم که این تولیدکننده چینی به ...

طی سال گذشته میلادی، شیائومی موبایل Mi Mix 2 را عرضه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - کرد که مدل تازه خانواده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - تقریباً بی حاشیه این کمپانی به حساب می آمد. ماه گذشته در اخبار خواندیم که این تولیدکننده چینی به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - دنبال عرضه مدلی ارتقایافته از Mi Mix 2 در کنگره جهانی موبایل است که تحت عنوان Mi Mix 2s شناخته می شود. اخیراً مشخصات کامل این اسمارت فون در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است.

بنابر اخبار افشایی، این موبایل از بدنه یکپارچه سرامیکی و نمایشگری 5.99 اینچی بهره مند خواهد بود. چیپست - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - هشت هسته ای اسنپدراگون 845 به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - دیگر مشخصات می توان به حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع LPDDR4X - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - و 256 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - اشاره کرد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران

روی پنل پشتی موبایل، دوربینی دوگانه به چشم می خورد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - که به دو سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز است و امکان زوم اپتیکال را برای کاربر مهیا می سازد. ضمناً گفتنی است که یکی از مهم ترین - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - ویژگی های Mi Mix 2s، تعبیه اسکنر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر است که البته هنوز از دقت و کیفیت آن اطمینانی نداریم.

علاوه بر مشخصات سخت افزاری، اخیراً رندری به ظاهر رسمی نیز از Mi Mix 2s در فضای مجازی رویت شده. در این تصویر تازه می توانیم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - ببینیم که به جای ایجاد یک بریدگی بزرگ در بخش بالایی نمایشگر، شیائومی دوربین سلفی را در بخش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - بسیار کوچکی در لبه بالا و سمت راستی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - دستگاه تعبیه کرده و بیشترین فضای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - ممکن را به نمایشگر اختصاص داده. در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - حال حاضر اطلاعات بیشتری از Mi Mix 2s در دسترس نیست اما خوشبختانه کنگره جهانی موبایل 2018 تا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جویبار استان مازندران - کمتر از دو هفته دیگر برگزار می شود و شیائومی به صورت رسمی از این موبایل رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone