🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: ترموستات حد یا کلید حرارتی یک قطعه ایمنی در پکیج می‌باشد.
  2. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  3. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  4. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: وجود رسوب و خوب کارنکردن پکیج میتواند عامل برای انجام سوب گیری باشد که باید به موقع اقدام کنید.
  5. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36759.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

میلیون ها دستگاه اندرویدی قربانی هکرها برای استخراج پول های دیجیتال

تب استخراج ارزهای رمز نگاری شده به اندازه ای همه گیر شده که بسیاری از هکرها را به فکر سوء استفاده از قدرت پردازشی موبایل ها برای استخراج این ارزها انداخته. به گزارش موسسه امنیتی Malwarebytes ...

تب استخراج ارزهای رمز نگاری شده به اندازه ای همه گیر شده که بسیاری از هکرها را به فکر سوء استفاده از قدرت پردازشی موبایل - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها برای استخراج این ارزها انداخته. - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به گزارش موسسه امنیتی Malwarebytes میزان استخراج ارز دیجیتالی مونرو در موبایل های اندرویدی به میزان بسیار زیادی افزایش یافته است.

میلیون ها کاربر به سایت های آلوده به کد استخراج مونرو هدایت می شوند

بر اساس - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گزارش موسسه امنیتی یاد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده، میلیون ها کاربر دستگاه های مبتنی بر اندروید به وبسایت هایی هدایت می شوند که از قدرت پردازشی گجت های آنها سوء استفاده کرده و به استخراج پول دیجیتالی مونرو می پردازند؛ پولی که با الگوریتم هایی که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای استخراج از پردازنده استفاده می کنند، بسیار سازگار است.

البته تعداد هدایت شدن کاربران - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به سایت هایی که کدهای مخرب استخراج کننده ارز دیجیتال یاد شده را در خود دارند، مشخص نشده، ولی محققان امنیتی معتقدند اپلیکیشن هایی که آلوده به تبلیغات مخرب هستند، کاربران را به وبسایت های آلوده هدایت می کنند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

برخی از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سایت ها کاربر را - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - وادار به وارد کردن کد کپچا برای توقف استخراج می کنند

عجیب تر اینکه بسیاری از این سایت ها اعلان هایی با این عنوان نمایش می دهند که کاربر در حال فعالیت های «مشکوک» است و در عین حال به - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - او - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اطلاع می دهند تا زمانی که کد کپچا (یک سیستم امنیتی و روند ارزیابی برای جلوگیری از برخی حمله‌ های خرابکارانه ربات‌ های اینترنتی) را تایپ نکند، به استخراج پول دیجیتالی (با استفاده از منابع پردازشی گجت کاربر) ادامه می دهند.

Malwarebytes همچنین به تعداد کاربرانی که به این طریق مورد سوء استفاده قرار گرفته اند، اشاره ای نکرده ولی انتظار می رود تعداد این کاربران بسیار زیاد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - باشد. البته کمپانی امنیتی یاد شده به 5 نام دامنه اینترنتی اشاره کرده که از کدهای کپچای یکسان و کدهای مرتبط با کوین هایو (ابزاری که بر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اساس کدهای جاوا اسکریپت و برای استخراج مونرو ساخته شده) استفاده می کنند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

دست کم دو مورد از این 5 سایت حداقل 30 میلیون بازدید ماهانه دارند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و روزانه حدود 800 هزار کاربر از تمامی این 5 سایت بازدید - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کنند. البته به نظر می رسد تنها تعداد کمی از کاربران، مدت طولانی را در این سایت ها سپری می کنند، در حالی که بیشتر آنها به طور میانگین 4 دقیقه زمان در سایت های مذکور زمان می گذرانند.

در نهایت Malwarebytes به کاربران موبایل های اندرویدی توصیه می کند از نرم افزارهای امنیتی برای جلوگیری از این گونه سوء استفاده ها بهره ببرند. همچنین پیشنهاد شده که برنامه ها از فروشگاه گوگل پلی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دانلود شوند. بر اساس تحلیل ها به نظر می رسد تا زمانی که ارزش پول های دیجیتالی رو به افزایش باشد، بسیاری از هکرها همچنان به سوء استفاده از منابع پردازشی دستگاه های کاربران برای استخراج ادامه دهند.

پیش از این کمپانی سیمنتک - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نیز هشدار داده بود هکرها به میزان فزاینده ای در حال سوء استفاده از منابع گجت های کاربران برای استخراج پول دیجیتال مونرو هستند. همچنین در روزهای اخیر گزارش ها خبر از دستکاری هزاران سایت دولتی برای استخراج پول های دیجیتالی داده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone