🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36773.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

رئیس کمیته المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از کاروان ایران رسما عذرخواهی کرد [بروزرسانی]

بروزرسانی خبر: روابط عمومی سامسونگ در ایران با انتشار بیانیه ای، از اهدای جوایز ورزشکاران ایرانی پس از عذرخواهی کمیته المپیک زمستانی ۲۰۱۸ خبر داد. روابط عمومی سامسونگ می گوید که این شرکت نقشی در توزیع ...

بروزرسانی خبر: روابط عمومی سامسونگ در ایران با انتشار بیانیه ای، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از اهدای جوایز ورزشکاران ایرانی پس از عذرخواهی کمیته المپیک زمستانی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۲۰۱۸ خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داد.

روابط عمومی سامسونگ می گوید که این شرکت نقشی در توزیع هدایای ورزشکاران نداشته و تصمیم اولیه عدم اهدای جایزه به ورزشکاران ایرانی از سوی کمیته المپیک اتخاذ شده.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان

مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران می گوید: «به محض اطلاع از موضوع، با این که قصور از طرف سامسونگ نبوده، با مسئولان کمیته جهانی المپیک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صحبت کردیم و در نهایت نیز مشکل حل و مشخص شد که موضوع ارتباطی با شرکت سامسونگ نداشته و تنها یک سوء تفاهم و ناهماهنگی در توزیع بوده است.»

اصل خبر: رئیس کمیته برگزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ پس از جنجال آفرینی های روز گذشته پیرامون عدم ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تلفن همراه گلکسی نوت ۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به ورزشکاران ایرانی، امروز با ارسال نامه ای به کاروان ورزشکاران ایران رسما عذرخواهی کرد. این کمیته علت اتفاق پیش آمده را «ناهماهنگی در توزیع» اعلام کرده است.

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمیته المپیک قرار است با همکاری سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۴۰۰۰ تلفن همراه گلکسی نوت ۸ به ورزشکاران حاضر هدیه دهد اما نه ورزشکاران دو کشور ایران و کره شمالی.

انتشار این خبر به سرعت با واکنش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های وسیع و گسترده همراه شد و مقامات جمهوری اسلامی ایران خواهان عذرخواهی سریع سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و کمیته المپیک شدند.

چند ساعت بعد کمیته المپیک تصمیم خود را تغییر داد و گفت که این تلفن های همراه را در اختیار ورزشکاران ایرانی هم قرار می دهد اما کمیته المپیک ایران اعلام کرد تا از ورزشکاران ایرانی عذرخواهی نشود، آن ها هدیه ای دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمی کنند.

حالا و پس از یک روز، مسئولان کمیته بین المللی المپیک در نامه ای به کاروان ورزشکاران ایرانی، از آن ها عذرخواهی کردند. قرار است - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به منظور دلجویی، نشستی مشترک بین کاروان ایران و مسئولین کمیته بین المللی المپیک برگزار شود.

- تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone