🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  2. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  3. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36792.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

عیدِ دیدنی با هوآوی؛ برنامه های ویژه برای کاربران در ایام نوروز

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز کاربران زیادی به فکر خریداری تلفن های همراه جدید با امکانات بهتر برای خود یا خانواده و دوستان خود خواهند بود. هوآوی امسال برای کاربرانی که قصد خرید ...

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز کاربران زیادی به فکر خریداری تلفن های همراه جدید با امکانات بهتر برای خود یا خانواده و دوستان - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کردستان استان کردستان - خود خواهند بود. هوآوی امسال برای کاربرانی که قصد خرید موبایل جدید دارند برنامه ویژه ای دارد تا عید آنان را به یک عیدِ دیدنی تبدیل کند!

در رویداد "عیدِ دیدنی با هوآوی" که از 12 بهمن ماه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت، کاربرانی که موبایل های پرفروش هوآوی در سری های مختلف شامل هشت مدل:

  • Y5 2017
  • Y7 Prime
  • P Smart
  • P10 lite
  • Nova 2 plus
  • Mate 10 lite
  • Mate 10
  • Mate 10 Pro

را خریداری کنند، علاوه بر بهره مندی از کیفیت و امکانات بالای گوشی های فوق - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کردستان استان کردستان - الذکر در کنار قیمت مناسب آنها، از هزاران جایزه ارزشمند نیز بدون هیچ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کردستان استان کردستان - گونه قرعه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کردستان استان کردستان - کشی بهره مند خواهند شد با خرید هر تلفن همراه، یک هدیه از طرف هواوی دریافت می کنند.

علاوه بر هزاران جایزه ای که برای کاربران بدون قرعه کشی در نظر گرفته شده، هواوی 77 تلفن هوشمند ارزشمند PORSCHE DESIGN Mate 10 را به همراه برخی جوایز ارزشمند دیگر مانند اسپیکرهای با کیفیت JBL را نیز برای قرعه کشی های هفتگی در نظر گرفته است.

به این ترتیب کاربران از 12 بهمن ماه تا پایان تعطیلات نوروز به ازای خرید هر گوشی، علاوه بر دریافت هدیه بدون قرعه کشی، فرصت حضور در قرعه کشی هفتگی هوآوی برای جوایز ارزشمندی مانند 77 گوشی PORSCHE DESIGN - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کردستان استان کردستان - Mate 10 ، اسپیکر های JBL و . . . را خواهند یافت.

برای اطلاع از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کردستان استان کردستان - نحوه دریافت جوایز و شرکت در قرعه کشی هفتگی هوآوی و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های هوآوی در رویداد "عیدِ دیدنی با هواوی" می توانید - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کردستان استان کردستان - به وب سایت این رویداد به نشانی زیر مراجعه کنید:

www.huaweidi.com

منتظر خبرهای جدید در خصوص جشنواره "عیدِ دیدنی با هوآوی" باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone