🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25421.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی: محصولاتمان را بدون نیاز به آمریکا به سرتاسر جهان ارسال می کنیم

لیانگ هوا، رئیس کنونی هیئت مدیره هواوی می گوید تصمیم ایالات متحده برای رفع تحریم تجاری و تمدید معافیت شرکت های آمریکایی، تأثیر چندانی روی کسب و کار این شرکت نخواهد داشت. لیانگ در مصاحبه ...

لیانگ هوا، رئیس کنونی هیئت مدیره هواوی می گوید تصمیم ایالات متحده برای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رامسر استان مازندران - رفع تحریم تجاری و تمدید معافیت شرکت های آمریکایی، تأثیر چندانی روی کسب و کار این شرکت نخواهد داشت.

لیانگ در مصاحبه با شبکه CNBC می گوید هواوی بدون نیاز به قطعات آمریکایی، محصولاتش را در سرتاسر جهان به دست مصرف کنندگان رسانده است و همچنان به این کار ادامه می دهد. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رامسر استان مازندران - او همچنین گفت هواوی هیچ راه ارتباطی مستقیمی با کاخ سفید و دولت کنونی آمریکا ندارد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رامسر استان مازندران

چند روز قبل خبرگزاری رویترز گزارش داد ترامپ به زودی معافیت شرکت های آمریکایی برای مراوده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رامسر استان مازندران - تجاری با آمریکا را حداقل به مدت 2 هفته تمدید می کند و به این شرکت ها اجازه می دهد قطعات و محصولات فناوری را به هواوی بفروشند. لیانگ در این رابطه می گوید:

«اینکه دولت آمریکا چنین تصمیمی را بگیرد یا خیر، تأثیر بسیار کمی روی کسب و کار هواوی خواهد داشت. محصولات ما بدون اتکا به قطعات و چیپ های آمریکایی به سرتاسر جهان ارسال شده اند.»

او ادامه داد شرکت های آمریکایی از ممنوعیت فروش تجهیزات به هواوی، زیان بسیار بیشتری می بینند. هواوی توان کافی برای تولید محصولات اصلی خود از جمله تجهیزات 5G را دارد و می تواند تمام این محصولات را بدون - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر رامسر استان مازندران - اتکا به قطعات آمریکایی تولید کند.

نسل بعدی شبکه موبایل یا 5G سرعت بسیار بالای انتقال داده و پهنای باند بیشتر را نوید می دهد. شرکت های چینی هم فعالیت زیادی در این حوزه دارند و به نظر می رسد چین، بازیگر اصلی حوزه 5G باشد.

چند ماه قبل آمریکا، هواوی را به لیست سیاه موسوم به Entity List اضافه کرد و گفت این شرکت تهدیدی علیه امنیت ملی به شمار می رود. در نتیجه این اقدام، شرکت های آمریکایی امکان انتقال فناوری و فروش محصولات را به هواوی از دست دادند. با این حال هواوی چند هفته قبل مدعی شد بیش از 60 قرارداد راه اندازی شبکه 5G را با اپراتورهای برتر جهانی به امضا رسانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone