🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45040.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Timbre؛ ویراشگری کارآمد برای فایل های صوتی و تصویری

با توجه به امکانات فراوان Timbre: Cut, Join, Convert، شاید «آچار فرانسه» بهترین لقبی باشد که بتوانیم به این برنامه بدهیم. برای سیستم عامل اندروید، اپلیکیشن های ویرایشگر صدا و ویدیوی زیادی وجود داشته و ...

با توجه به امکانات فراوان Timbre: - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Cut, Join, Convert، شاید «آچار فرانسه» بهترین لقبی باشد که بتوانیم به این برنامه بدهیم. برای سیستم عامل اندروید، اپلیکیشن های ویرایشگر صدا و ویدیوی زیادی وجود داشته و عجیب اینجاست که با وجود تعدد زیاد اینگونه برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها تعداد کمی توانسته اند به موفقیت برسند.

Timbre: Cut, Join, Convert را می توانیم یکی از همین اپلیکیشن ها بنامیم؛ برنامه ای که با امکانات فراوان و رابط کاربری ساده خود توانست به سرعت دل دارندگان دیوایس های اندرویدی را به دست بیاورد. با ما و معرفی Timbre همراه باشید تا علت موفقیت زودهنگام ساخته Xeus را - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - متوجه شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Timbre را می توانیم به سه قسمت تقسیم کنیم: Video ،Audio و Other. کسانی که می خواهند روی فایل های صوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود تغییراتی بدهند، باید به بخش Audio رجوع کنند. اینجا می توانید به کمک Join چندین فایل صوتی را با هم ترکیب کنید یا به واسطه Cut بخشی از آن را جدا کنید.

جدا از آنکه قابلیت تقسیم صدا به چندین قسمت [Split]، حذف بخشی از آهنگ [Omit]، تغییر بیت ریت [Bitrate] یا فرمت موزیک [Convert] هم دارید. همین امکانات را با قسمت Video که مرتبط با فایل های ویدیویی است هم شاهد هستیم؛ با این تفاوت که اینجا دو ویژگی متفاوت دیگر وجود دارد/

یکی از آن ها Remove Audio نام داشته و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همانگونه که اسمش نشان می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دهد، صدا را از ویدیو حذف می کند. دومین قابلیت متفاوت بخش Video نسبت به Audio هم جداسازی صدا از تصویر [Video to Audio] بوده و کسانی که می خواهند دیالوگ یا ترانه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ای را از ویدیو آن جدا کنند، این گزینه به کارشان می آید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با وجود اینکه همین دو بخش به خوبی نیازهای کاربران را بر طرف می کند، اما Xeus برای کارآمدتر کردن اپلیکیشنش قسمت Other - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را هم اضافه نموده که فعلا تنها به دو شاخه Console و Text to Speech - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تقسیم شده است؛ Text - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - to Speech متن را به گفتار تبدیل کرده و Console برای کسانی که برنامه نویس هستند مناسب خواهد بود.

با توجه به کارایی این قسمت، احتمالا در آینده امکانات بیشتری به Other اضافه می شود. حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که Timbre با وجود سادگی و امکانات فراوان خود، دلیلی برای دانلود نکردنش باقی نگذاشته است. بنابراین کسانی که خواهان یک ویرایشگر همه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاره صدا و تصویر هستند، ساخته Xeus را از دست ندهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Timbre: Cut, Join, Convert

سازنده: Xeus قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone