🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45041.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

ایسر لپ تاپ گیمینگ «نیترو 5» و نسل جدید «اسپین 1» را معرفی کرد

در حالی که تنها چند روز با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس (Computex) فاصله داریم، کمپانی ایسر امروز دو تبلت Iconia Tab 10 و Iconia One 10 را به خانواده محصولاتش افزود و دو لپ ...

در حالی که تنها - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چند روز با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس (Computex) فاصله داریم، کمپانی ایسر امروز دو تبلت Iconia Tab 10 و Iconia One 10 را به خانواده محصولاتش افزود و دو لپ تاپ تازه را نیز معرفی کرد.

لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 با هر دو پلتفرم اینتل و AMD عرضه می شود

«نیترو 5» (Nitro 5) لپ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تاپ گیمینگ جدید ایسر است که مشخصاتی انقلابی ندارد و بازار میان رده را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هدف گرفته. این دستگاه در دو پلتفرم عرضه می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شود؛ یکی با کارت گرافیک انویدیا GeForce 1050Ti و نسل هفتم پردازنده های Core i5 یا Core i7 اینتل، و دیگری با کارت گرافیک رادئون RX550 و پردازنده های AMD FX/A10/A12. در هر دو حالت حداکثر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حافظه رَم دستگاه به 32 گیگابایت می رسد و امکان استفاده از SSD های پر سرعت مبتنی بر درگاه PCI-E نیز وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

طراحی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیترو 5 شبیه دیگر لپ تاپ های گیمینگ است

نیترو 5 از نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی برخوردار است و یک درگاه USB-C 3.1، یک پورت USB 3.0 و دو عدد USB 2.0 در آن تعبیه شده. درگاه اترنت گیگابیتی، وای-فای 802.11ac و پورت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - HDMI 2.0 هم از دیگر امکانات ارتباطی این دستگاه به شمار می آیند. از نظر طراحی، نیترو - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 5 به تمامی لپ تاپ های گیمینگ دیگر شباهت دارد؛ رنگ های تند، خطوط تیز در بدنه و خروجی های متعدد هوا، همه حکایت از سخت افزاری قوی دارند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اسپین 1 با بدنه فلزی و نمایشگر 11.6 اینچی لمسی، فقط 1.25 کیلوگرم وزن دارد

ایسر نسل جدید لپ تاپ های تبدیل پذیر «اسپین 1» (Spin 1) را نیز معرفی کرده که تغییرات مثبتی را نسبت به نمونه های پیشین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نشان می دهد. این دستگاه، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بدنه فلزی و زیبایی دارد و نسل جدید پردازنده های سلرون و پنتیوم اینتل، چهار گیگابایت حافظه رَم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع eMMC در آن تعبیه شده. وزن این لپ تاپ با نمایشگر لمسی 11.6 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی، در حدود 1.25 کیلوگرم است.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با توجه به وزن و ابعاد مناسب اسپین 1، با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چرخش نمایشگر می توانید تبلتی قدرتمند را در دستان خود داشته باشید. ایسر می گوید باتری این دستگاه تا هشت ساعت شارژدهی دارد، اما طبیعیست که این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رقم در حالات مختلف کاربری تغییر می کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

لپ تاپ های «نیترو 5» و «اسپین 1» ایسر از ماه جاری میلادی وارد بازارهای آمریکای شمالی شده و به تدریج در دیگر کشورهای جهان نیز عرضه می گردند. قیمت پایه این دو دستگاه به ترتیب 799 و 329 دلار تعیین شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone