🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44044.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت هوشمند لویی ویتون، گران قیمتی با مشخصات معمولی

همواره عرضه محصولات الکترونیکی مختلف و لوکس، آن هم توسط شرکت هایی که خود به صورت تخصصی کالای الکترونیکی تولید نمی کنند، در بازار مرسوم بوده و هر از گاهی شاهد معرفی دستگاه هایی مانند ...

همواره عرضه محصولات الکترونیکی مختلف و لوکس، آن هم توسط شرکت هایی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که خود به صورت تخصصی کالای الکترونیکی تولید نمی کنند، در بازار مرسوم بوده و هر از گاهی شاهد معرفی دستگاه هایی مانند موبایل لامبورگینی هستیم.

اما در یکی از تازه ترین موارد، شرکت فرانسوی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشهور «لویی ویتون» که از سرشناس ترین برندهای دنیای مُد و فشن (با درآمد سالانه ای در حدود 10 میلیارد دلار) است، ساعت هوشمندی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را معرفی کرده که با قیمتی در حدود 3000 دلار، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارزان تر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از قاب های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آیفون 7 لویی ویتون با قیمت 5000 دلاری است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مشخصات فنی «Louis Vuitton Tambour Horizon» در حد و اندازه های اسمارت واچ های اندرویدی موجود در بازار بوده و با چیپست اسنپدراگون Wear 2100 و سیستم عامل «Android Wear 2.0»، در رده ساعت هایی مانند «هوآوی واچ 2» قرار می گیرد.

ساعت هوشمند لویی ویتون از لحاظ سخت افزاری در حد سایر محصولات موجود در بازار است

ساعت هوشمند مورد بحث با ضخامت 12.5 میلیمتر، همچنین از 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 512 مگابایت رَم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برخوردار بوده و اطلاعات را روی یک صفحه AMOLED گرد 1.2 اینچی با رزولوشن 390 در 390 پیکسل نمایش می دهد. لازم به ذکر است تَمبور هورایزن انرژی خود را از یک باتری 300 میلی آمپری تامین می کند که احتمالاً برای کاربری یک - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روزه کفایت خواهد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرد.

لویی ویتون برای ساعت هوشمند خود دو اپلیکیشن اختصاصی نیز در نظر گرفته که یکی از آنها به نام «My Flight» اطلاعات مربوط به سفرهای هوایی کاربر را مدیریت می کند و دیگری با نام «City Guide»، پیشنهادات مختلفی در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زمینه های مقاصد تفریحی، اقامتی و تجاری را به مالک ارائه می کند.

گفتنی است قیمت مدل پایه با قاب استیل ضد زنگ 2450 دلار بوده و برای نسخه مشکی رنگ تا 2900 دلار افزایش خواهد یافت؛ البته چنین قیمتی برای ساعت هوشمندی که از سنسور ضربان قلب بی بهره است، خصوصاً وقتی آن را با قیمت 200 دلاری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «LG Watch Style» مقایسه می کنیم، بسیار بالا به نظر می رسد.

هرچند مطمئناً اسمارت واچ لوکسی که در پشت و جلو از یاقوت کبود پوشانده شده و توسط یکی از برندهای مشهور مد و فشن فرانسوی تولید می شود، مشتریان خاص خود را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیز خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقیتعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقیتعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقیتعمیرات لباسشویی سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone