🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45044.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

ایسر مانیتور خمیده و 35 اینچی Z35P را به خانواده Predator آورد

مانیتورهای خمیده همیشه برای گیمرها گزینه فوق العاده ای بوده و هستند. از همین رو ایسر تصمیم گرفته تا عضو تازه ای از خانواده Predator خود را با نام Z35P روانه بازار کند. گفتنی است بر ...

مانیتورهای خمیده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همیشه برای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیمرها گزینه فوق العاده ای بوده و هستند. از همین رو ایسر تصمیم گرفته تا عضو تازه ای از خانواده Predator خود را با نام Z35P روانه بازار کند.

گفتنی است - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر اساس اطلاعات در دسترس، نمایشگر 35 اینچی ایسر مدل بروز رسانی شده نسبت به Z35 بوده که حدوداً دو سال پیش معرفی شده است. نسخه تازه وارد Z35P از پنل با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسلی بهره برده که نسبت به مدل پیشین، افزایش قابل توجهی در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رزولوشن آن مشاهده می شود.

همچنین لازم به ذکر است که Z35P نسبت به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسخه Z35 با طراحی کمی متفاوت همراه بوده و ضخامت آن کاهش پیدا کرده است و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در پایه نگهدارنده آن هم دیگر رنگ قرمز روشن به چشم نمی خورد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مانیتور - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Z35P با پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا و با قیمت 1099.99 دلار به فروش می رسد

باید گفت مشخصات سخت افزاری فوق العاده Z35P، آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای طرفداران گیمینگ تبدیل کرده است. زمان پاسخ 4 میلی ثانیه ای، نور حداکثر 300 نیت و پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا تنها بخش کوچکی از قابلیت های مانیتور تازه وارد سری Predator ایسر هستند.

اما شاید تنها نقطه ضعف Z35P را بتوان نرخ بازسازی تصویر 100 هرتزی آن عنوان کرد که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با وجود قابلیت اورکلاک به 120 هرتز، باز هم نسبت به نرخ بازسازی تصویر 200 هرتزی Z35 در رتبه پایین تری قرار می گیرد.

ناگفته نماند پیش فروش Predator Z35P هم اکنون با قیمت 1099.99 دلار از طریق - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آمازون آغاز شده که بین یک تا سه هفته به دست خریداران خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone