🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32241.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هواوی احتمالاً گوشی هوشمند تاشو خود را زودتر از سامسونگ معرفی می کند

بر اساس گفته های تحلیلگران بازار و منابعی دیگر هواوی در تلاش است تا اولین تولید کننده ای باشد که گوشی هوشمند تاشو با نمایشگر قابل انعطاف را ارائه می کند. اکنون منابع چینی ادعا ...

بر اساس گفته های تحلیلگران بازار و منابعی دیگر هواوی در تلاش است تا اولین تولید کننده ای باشد که گوشی هوشمند تاشو با نمایشگر قابل انعطاف را ارائه می کند. اکنون منابع چینی ادعا کرده اند که این کمپانی به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرخرود استان مازندران - دنبال شکست دادن سامسونگ به واسطه ارائه کمی زودتر محصول مورد بحث است.

اکنون می دانیم که سامسونگ هم در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند تاشو از سری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرخرود استان مازندران - گلکسی است. تحلیل گران بازار پیشبینی کرده اند که تعدا بسیار محدودی از این دستگاه با قیمت بالا عرضه خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرخرود استان مازندران

بنا بر گمانه زنی ها گوشی گلکسی انعطاف پذیر سامسونگ با قیمت 1500 دلار و حتی شاید بیشتر از این روانه بازار شود. انتظار می رود گوشی مشابه هواوی نیز در همین حدود قیمت داشته باشد.

یادآوری می کنیم که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرخرود استان مازندران - پیش از این گفته شده بود گوشی هوشمند تاشوی آتی سامسونگ نیز قرار نیست با نام گلکسی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرخرود استان مازندران - X روانه بازارها شود، بلکه احتمالاً شاهد نام گلکسی F خواهیم بود. گمانه زنی شده بود که F احتمالاً به تا شونده بودن این گوشی (foldable) اشاره دارد و البته شاید هم منظور آینده (future) باشد و به محصولی آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرخرود استان مازندران - نگرانه اشاره داشته باشد.

گوشی هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرخرود استان مازندران - تاشو سامسونگ احتمالاً در رویداد CES در اوایل سال 2019 معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone