🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  5. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32235.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آشنایی با استارتاپ دیجی دکی در الکامپ ۹۷

استارتاپ‌های متنوعی در نمایشگاه الکامپ امسال حضور دارند، اما بعضی به خاطر خدمات خاص خود در میان سایر شرکت‌کنندگان متمایز شده‌اند. یکی از این استارتاپ‌ها که توجه بسیاری را در نمایشگاه امسال به خود جلب ...

استارتاپ‌های متنوعی در نمایشگاه الکامپ امسال حضور دارند، اما بعضی به خاطر خدمات خاص خود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - در میان سایر شرکت‌کنندگان متمایز شده‌اند. یکی از این استارتاپ‌ها که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - توجه بسیاری را در نمایشگاه امسال به خود جلب کرده خدمات - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - تعمیر گوشی‌های موبایل را در محل ارائه می‌دهد.

استارتاپ دیجی دکی از متخصصان و تعمیرکارانی تشکیل شده که با حضور در محل، گوشی موبایل‌تان را دریافت و مشکلات فنی آن را برایتان برطرف می‌کنند. در واقع با وجود این استارتاپ شاید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه‌ها نداشته باشید و همین موضوع می‌تواند در صرفه‌جویی وقت شما بسیار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - مؤثر باشد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل

صادقی، تعمیرکار 21 ساله دیجی دکی در مصاحبه با دیجیاتو می‌گوید که از طریق این استارتاپ تعمیر گوشی‌های موبایل را فرا گرفته و در حال حاضر در این شرکت مشغول به کار است. او در خصوص خدمات دیجی دکی می گوید:

روش کار دیجی دکی به این صورت است که که کارشناس، در محل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - حاضر شده و گوشی شما را تعمیر می‌کند. البته کار ما بیشتر تعویض قطعات است تا تعمیر. اگر بورد دستگاه شما مشکلی پیدا کرده باشد، تعمیرکار ما در محل می‌تواند به رفع این مشکل بپردازد. همچنین ما یک سیستم ارجاع به کارگاه هم داریم که در این روش گوشی با رضایت کاربر به تعمیرگاه‌های ما در سطح - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - شهر منتقل شده و در آنجا سرویس می‌شود. - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - در نهایت و از طریق اپلیکیشن، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - زمان آماده شدن دستگاه برای تحویل و هزینه‌های تعمیر به کاربر اعلام خواهد شد.

صادقی مزیت دیجی دکی را صرفه‌جویی در وقت قلمداد می‌کند و می‌گوید که با این روش، شاید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه‌ها - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - نداشته باشید. همچنین بر خلاف شرکت‌های گارانتی، دیجی دکی با ارائه یک فاکتور معتبر تعمیرات دستگاه کاربر را تا یک ماه تضمین می‌کند که می‌تواند در افزایش اطمینان به کار این استارتاپ بسیار مؤثر باشد.

جالب است بدانید که دیجی دکی در ابتدا کارش را با مشاوره تلفنی رایگان آغاز کرده و راهنمایی‌ها را پای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - تلفن به مشتریانش ارائه می‌کرده که طبیعتا کار دشوار و زمان‌بری بوده است. اما حالا و به لطف حضور متخصص در محل، امیدوار است که بتواند مؤثر تر از گذشته باشد و باری از دوش افرادی بردارد که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - برای تعمیرات فوری و مشکلات گوشی‌های موبایل، زمان کافی برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اردبیل استان اردبیل - مراجعه به تعمیرگاه‌ها را ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone