🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  2. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  3. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32244.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات گلکسی تب A2 XL پیش از رونمایی رسمی لو رفت

تنها چند هفته تا معرفی تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی تب اس 4 باقی مانده اما به تازگی مشخصاتی از تبلت دیگر این شرکت یعنی  گلکسی تب A2 XL، پیش از رونمایی رسمی لو رفته که ...

تنها چند هفته تا معرفی تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی تب اس 4 باقی مانده اما به تازگی مشخصاتی از تبلت دیگر این شرکت یعنی  گلکسی تب A2 XL، پیش از رونمایی رسمی لو رفته که نشان می دهد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این تبلت اقتصادی از نمایشگر مطلوبی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد فروش مطلوبی را تجربه کند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

بر اساس لیست مشخصات لو - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رفته، گلکسی تب A2 XL در نسخه‌های مختلف عرضه خواهد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شد که نسخه‌ی ارزان‌تر تنها از اتصال وای فای بهره خواهد گرفت و مدل دیگر توانایی پشتیبانی از شبکه‌های LTE را هم خواهد داشت.

این تبلت از یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی بهره خواهد برد. ضمن اینکه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در بدنه‌ی آن قرار خواهد گرفت و سنسوری ۵ مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی آن را ایفا خواهد کرد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

علاوه بر این، در تبلت اقتصادی گلکسی تب A2 XL، از یک چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام هشت هسته‌ای به - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد.

این گجت به یک باتری با ظرفیت ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده که قادر است از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کرده و طی مدت زمان - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کوتاهی به سرعت شارژ گردد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

البته پیش از این هم مشخص شده بود، این تبلت از سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۱ به صورت پیش فرض بهره می‌برد اما کلید هوم و حسگر اثر انگشت در این دستگاه تعبیه نشده است.

همچنین این دستگاه به اسپیکر استریو تعبیه شده در پایین دستگاه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مجهز است و - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از یک درگاه USB-C به همراه درگاه هدفون 3.5 میلیمتری بهره می برد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این حال هنوز مشخص نشده که گلکسی تب A2 XL در هجدهم مردادماه امسال به همراه گلکسی نوت 9 و گلکسی تب اس 4 معرفی خواهد شد یا اینکه سامسونگ برنامه‌ی دیگری تدارک دیده و قصد دارد از این گجت در رویداد IFA که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از 9 شهریور ماه در برلین برگزار می شود، رونمایی کند.

 

تماشا کنید: سامسونگ با آگهی‌های جدیدش، رسماً به اپل اعلان جنگ می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone