🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32261.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ماکت های جدید آیفون 10پلاس و آیفون 9 را ببینید [به روزرسانی]

به نظر می‌رسد اپل در بیستم شهریور ماه به معرفی سری محصولات جدید خود بپردازد. این گجت‌ها شامل ایرپاد‌های جدید، دو نسخه آیپد پرو سال ۲۰۱۸ و سری اپل واچ 4 خواهند شد. به احتمال ...

به نظر می‌رسد اپل در بیستم شهریور ماه به معرفی سری محصولات - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدید خود بپردازد. این گجت‌ها شامل ایرپاد‌های جدید، دو نسخه آیپد پرو - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سال ۲۰۱۸ و سری اپل واچ 4 خواهند شد. به احتمال قوی در این تاریخ علاوه بر موارد اشاره شده، شاهد رونمایی از آیفون‌های سال ۲۰۱۸ هم خواهیم بود. حال ماکت‌های جدیدی از آیفون 10 پلاس و آیفون 9 در فضای مجازی منتشر شده که طراحی ظاهری آنها را به نمایش می‌گذارد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

با مشاهده‌ی این ماکت‌های جدید متوجه می‌شویم آیفون 10 پلاس که قرار است به همراه نمایشگری ۶.۵ اینچی عرضه گردد، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ظاهری دقیقاً شبیه به آیفون 10 خواهد داشت. تنها تفاوت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - میان آنها شاید اندازه‌ی خالص مدل جدید باشد.

بدین ترتیب آیفون 10 پلاس بدنه‌ی شیشه‌ای و فریم فولادی خواهد داشت و یک ماژول دوربین عمودی متشکل از دو سنسور و فلش LED دوگانه برای آن استفاده خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این، ماکت جدید از طرح بندی کلید‌هایی مشابه با مدل قبلی بهره خواهد برد. از این رو کلید‌های تنظیم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - صدا در سمت چپ و کلید هوم که قرار است میانبری برای دستیار سیری باشد، در سمت راست گوشی قرار خواهد گرفت.

ماکت کوچکتر احتمالاً به ارزانترین گوشی سری آیفون‌های سال ۲۰۱۸ اختصاص دارد. بر اساس این ماکت، در آیفون 9 یک نمایشگر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ۶.۱ اینچی تعبیه شده و از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آنجایی که قرار است این گوشی یک صفحه نمایش LCD داشته باشد، حاشیه‌های پهن‌تری برای آن درنظر گرفته خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

از طرف دیگر وبسایت ژاپنی Macotakara مدعی شده که آیفون 9 از تکنولوژی منحصر به فردی به نام Full Active LCD استفاده خواهد کرد و به همین دلیل از حاشیه‌های بسیار نازکتری نسبت به نسل بعد آیفون 10 و آیفون 10 - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پلاس بهره‌ خواهد برد.

با این حال موبایل اقتصادی یاد شده علاوه بر طراحی تمام نمایشگره خود یک دوربین تکی خواهد داشت و بدنه‌ی پشتی‌اش بسیار شبیه به آیفون 4 خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به نظر می‌رسد آیفون 10 پلاس و نسل بعدی آیفون 10 تا اواسط مهرماه به بازار عرضه شوند اما برخی منابع از بروز مشکل در فرایند تولید پنل های آیفون 9 خبر می‌دهند. به گفته آنها نرخ بازدهی تولید این پنل ها حدود یک درصد است که در این صورت عرضه آیفون - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 9 تا آبان ماه به تاخیر خواهد افتاد.

با این حال فعلاً تمامی این صحبت‌ها در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حد شایعه باقی می‌ماند و باید حدوداً یک - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ماه دیگر منتظر معرفی رسمی آیفون‌های سال - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ۲۰۱۸ بمانیم تا از صحت این شایعه‌ها و برنامه های آتی اپل باخبر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شویم.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۸ مرداد ۱۳۹۷]

 

به روز رسانی:

به تازگی تصاویر و ویدیو‌های دیگری از این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ماکت‌های جدید منتشر شده که بر خلاف مدل‌های قبل از رنگ‌های متفاوتی بهره می‌برند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone