🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  2. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  4. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32259.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

قاب شفاف شیائومی می ۸ اکسپلورر ادیشن قطعات واقعی را نمایش نمی دهد

اوایل امسال شیائومی با معرفی می ۸ اکسپلورر ادیشن که در کنار سخت افزار قدرتمند از بدنه ای شفاف بهره می برد موج تازه ای را در فضای مجازی به پا کرد. بدنه این موبایل ...

اوایل امسال شیائومی با معرفی می ۸ اکسپلورر ادیشن که در کنار سخت افزار قدرتمند از بدنه ای شفاف بهره می برد موج تازه ای را در فضای مجازی به پا کرد.

بدنه این موبایل به گونه ای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بود که ظاهرا برخی از قطعات اصلی آن در کنار ماژول - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دوربین به راحتی دیده می شد، با این حال پس از فروکش کردن موج اولیه بسیاری صحت این مساله را زیر سوال بردند.

کمپانی سازنده در پاسخ به این تردیدها تاکید کرده بود که برچسبی در کار نیست و قاب این بخش واقعاً شفاف است، بنابراین آنچه که در بخش بالایی پنل پشت دیده می شود، قسمتی از برد واقعی است. تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربییکی از نخستین کسانی که در مورد صحت این مسئله اظهار تردید کرد Chengming Alpert، از کاربران چینی توییتر بود که حالا اسناد تازه ای را در این زمینه منتشر کرده است.

بر اساس این تصاویر شیائومی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در این بخش ماکتی از یک برد واقعی را قرار داده که ارتباطی به کارایی موبایل ندارد. دلیل این مساله - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - احتمالا این است که مدار واقعی چندان جذاب و گیرا نیست.

در صورتی که این تصاویر حقیقی باشند شیائومی تمام تلاش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خود را برای ایجاد نمایی سه بعدی و واقع گرایانه به کار بسته، حتی اگر به قیمت استفاده از برد ساختگی و تزیینی تمام شود.تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربیبه عبارت دیگر می توان گفت شیائومی تا حدودی با - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زیرکی از جواب دقیق به این سوال طفره - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رفته چون مداری که کاربران می بینند برچسب نبوده و واقعی است اما ارتباطی به قطعات - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کاربردی می ۸ اکسپلورر ادیشن ندارند، به هیچ ماژولی وصل نبوده و کار خاصی انجام نمی دهد.

این موبایل بهره مند از نمایشگر ۶.۲۱ اینچی با پنل امولد و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۸، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم حین عرضه در چین با استقبال کم نظیر خریداران مواجه شده و تمامی موجودی آن در چند ثانیه به فروش رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رسپینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب وقت بخیر احیانا شما بلوار هیروشیما سردشت هم اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در بلوار هیروشیما شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر نصیرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
بلوار هیروشیما سردشت پکیج آریستون CARES PREMIUM 30FF هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در بلوار هیروشیما شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone