🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32251.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رندر‌هایی از قاب‌های گلکسی نوت 9 منتشر شد [به روز رسانی]

با انتشار رندر‌ها و تصاویری از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 مشخص شده که این موبایل در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد. حال رندر‌های دیگری از قاب‌های تولید شده برای این گوشی ...

با انتشار رندر‌ها و تصاویری از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 مشخص - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - شده که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - این موبایل در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد. حال رندر‌های دیگری از قاب‌های تولید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - شده برای این گوشی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - ها منتشر شده که علاقمندان برند سامسونگ را تحریک می‌کند مدل‌های مورد علاقه خود را خریداری کرده تا بتوانند از پرچمدار گران خود محافظت به عمل آورده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - و شاید آنها را زیباتر کنند.

همانطور می‌دانید پیشرفته‌ترین گوشی سامسونگ قرار است در پنج رنگ مشکی، بنفش کم رنگ، آبی، قهوه‌ای و شاید هم بنا بر گزارش های قدیمی تر یک رنگ خاکستری عرضه گردد.

تمامی این موبایل‌ها به همراه یک قلم S Pen همرنگ عرضه می‌گردند البته باید مدنظر داشت که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - قلم مدل آبی این پرچمدار با دیگر موارد تفاوت دارد و  زرد رنگ است.

اما با این وجود دو - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - مدل فلیپ کاور مختلف برای پرچمدار بعدی سامسونگ عرضه خواهد شد که از رنگ مشابه مدل اصلی بهره می‌برد.

مدل اول Clear View نام دارد که کاور رویی آن، نمایی واضح از نمایشگر را به نمایش می‌گذارد اما قاب دیگر که LED View نام‌گذاری شده است، روش متفاوتی را در پیش می‌گیرد.

برخی قاب‌های محکمتر را می‌پسندند و به همین دلیل طراحان، قاب‌های سخت MIL-STD-810G را برای این کاربران مشکل پسند تولید کرده‌اند.

گلکسی نوت 9 با این قاب‌ها در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری هیچ صدمه‌‌ای نمی‌بیند و علاوه بر این، یک استند و پایه مخصوص نیز در این مدل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - تعبیه شده که کاربر می‌تواند از آن برای مشاهده‌ی فیلم و ویدیو‌های طولانی بهره ببرد.

البته قاب‌های سیلیکونی ساده هم برای پرچمداران بعدی سامسونگ درنظر گرفته شده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - که استفاده از آنها نیز نمی‌تواند خالی از لطف باشد.

گفته می‌شود گلکسی نوت 9 در دو مدل با حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه خواهد شد و خریدارانی که قصد تهیه مدل ۱۲۸ گیگابایتی را دارند، حداقل باید ۱۰۲۹ یورو پرداخت کنند. در حالی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی حداقل قیمت ۱۲۷۹ یورویی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - دارد.

 

تماشا کنید: آگهی های جدید سامسونگ محدودیت های آیفون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کامیاران استان کردستان - را به سخره می گیرند

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۶ مردادماه]

 

به روز رسانی:

وبسایت AllAboutSamsung دقایقی قبل تصاویر مربوط به همه قاب های رسمی این گوشی معرفی نشده را منتشر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایزدیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** تلویزیون سامسونگ 55Q78 Curved Smart QLED شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone