🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
  5. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32227.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

قمار بزرگ سامسونگ: فورتنایت اندروید انحصاری گلکسی نوت 9 خواهد بود؟

هر روز که می‌گذرد، فورتنایت اندروید دست نیافتنی‌تر از همیشه می‌شود. انگار موفقیت‌های نسخه iOS بازی استودیوی اپیک گیمز را نسبت به محبوبیت اثرش روی اسمارت‌ فون‌ها مطمئن کرده و به همین خاطر آن‌ها با ...

هر روز که می‌گذرد، فورتنایت اندروید دست نیافتنی‌تر از همیشه می‌شود. انگار موفقیت‌های نسخه iOS بازی استودیوی اپیک گیمز را نسبت به محبوبیت اثرش روی اسمارت‌ فون‌ها مطمئن کرده و به همین خاطر - تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن‌ها با خیالی آسوده‌تر روی پورت فورتنایت برای اندروید کار می‌کنند. در حالی که احتمال می‌رفت بازی 24 جولای (2 مرداد) به دیوایس‌های اندرویدی بیاید اما این اتفاق نیافتاد.

فورتنایت فقط روی iOS روزانه 2 - تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - میلیون دلار درآمد دارد

حالا با توجه به اطلاعات به دست رسیده، علت اینکه انتشار فورتنایت اندروید تا این اندازه طول کشیده سامسونگ بوده است؛ کره‌ای‌ها می‌خواهند - تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بازی را برای پرچمدار بعدی خود انحصاری کنند. وب‌سایت‌های 9to5google و XDA Developers از قول چندین منبع آگاه گزارش داده‌اند که فورتنایت اندروید به مدت 30 روز در انحصار گلکسی نوت 9 خواهد بود.

گلکسی نوت 9 در نهم آگوست (هجده مرداد) رونمایی می‌شود و شایعات - تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نشان می‌دهند که کاربران از چهاردهم آگوست (بیست و سوم مرداد) می‌تواند گوشی را پیش خرید کنند. ده روز بعد و در بیست و چهارم آگوست (دوم شهریور) نیز این فبلت عرضه خواهد شد. بنابراین با یک حساب و - تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کتاب ساده متوجه می‌شویم که دارندگان دیگر دیوایس‌ها برای تجربه فورتنایت اندروید باید تا اوایل پاییز صبر کنند.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
با حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 و صفحه نمایشی بزرگ، گلکسی نوت 9 گوشی مناسبی برای بازی‌های موبایل به شمار - تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می‌رود.

البته نسخه انحصاری فورتنایت تنها مزیت گلکسی نوت 9 نیست و انگار سامسونگ برنامه دارد تا به کسانی که گوشی را پیش خرید می‌کنند، V-Bucks (پول درون - تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بازی برای خرید لباس و آیتم‌های مختلف) هدیه بدهد. اگر هم خریداری V-Bucks نخواست می‌تواند جای آن هدفون‌های بی سیم AKG را بگیرد.

فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر کره خاکی بوده و فقط نسخه iOS بازی روزانه 2 میلیون دلار درآمد دارد. بنابراین عجیب نیست سامسونگ برای جذب موبایل گیمرها دست به چنین کاری بزند، به خصوص که - تعمیرات پکیج بوتان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موبایل گیمینگ این روزها به ترند جدید بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone