🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  2. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32234.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک ۱۰ میلیون دلار برای امنیت زاکربرگ هزینه می‌کند

به تازگی فیسبوک گزارشی را در کمیسیون امنیت و ارزیابی ایالات متحده آمریکا منتشر کرده که نشان می‌دهد شرکت یاد شده چه مقدار برای امنیت مدیر عاملش هزینه می‌کند. به نظر می‌رسد سفر‌های بی شمار ...

به تازگی فیسبوک - تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گزارشی را در کمیسیون امنیت و ارزیابی ایالات متحده آمریکا منتشر کرده که نشان می‌دهد شرکت یاد شده چه مقدار برای امنیت مدیر عاملش هزینه می‌کند. به نظر می‌رسد سفر‌های بی شمار مارک - تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زاکربرگ به اقصی نقاط جهان برای شهادت در برابر سران اروپا و آمریکا موجب شده ۱۰ میلیون دلار برای امنیتش هزینه شود.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

این در حالی است که این رقم نسبت به عدد مشابه سال گذشته که تنها ۷.۳ میلیون دلار بود، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

کارشناسان با بررسی گزارش موجود متوجه شده‌اند که مدیرعامل معروف فیسبوک برای سفر‌های پیاپی خود، پول شرکتش را هزینه می‌کند. طبق این گزارش، ۱۰ میلیون دلار مقرر شده هزینه‌های تیم محافظین، تدارک، نصب و نگهداری سیستم‌های مختلف امنیتی را شامل می‌شود تا از مدیرعامل فیسبوک به خوبی محافظت گردد.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

حتی با توجه به حقوق یک دلاری مارک - تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زاکربرگ، صرف ۱۰ میلیون دلار هزینه‌ امنیتی برای او مبلغ بسیار بالایی است. برای مثال «جف بزوس» مدیرعامل آمازون و ثروتمندترین فرد تاریخ بشریت، تنها ۱.۶ میلیون دلار برای - تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - امنیت خود هزینه می کند.

این در حالی است که شرکت وی جزو ثروتمندترین شرکت‌های دنیاست و برای حفظ سلامت وی مبالغ بسیار هنگفتی هزینه می‌شود. همچنین دیگر شرکت‌ها مبالغ بسیار کمتری برای حفظ امنیت مدیرعاملیشان هزینه می کنند و در این میان می‌توان به مثال‌های زیر اشاره - تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمود؛

تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
«جف بزوس» مدیرعامل - تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آمازون و ثروتمندترین فرد تاریخ بشریت

ایوان اسپیگل مدیرعامل اسنپ چت در سال ۲۰۱۷ تنها ۸۹۰ هزار دلار برای امنیت خود صرف کرده بود. همچنین هزینه‌ی محافظت از تیم کوک مدیر عامل اپل در سال ۲۰۱۷ تنها ۳۱۸ هزار دلار بود. ضمن اینکه در سال ۲۰۱۶ کمپانی توییتر برای حفظ امنیت دو مدیر عامل خود یعنی جک دورسی و دیک کستالو جمعاً ۱۱۲ هزار دلار هزینه کرده بود.

شاید پس از بزرگترین سقوط سهام تاریخ توسط فیسبوک و پایین آمدن ۱۲۳ میلیارد دلار از سهام این شرکت تنها - تعمیرات پکیج تاچی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در چند ساعت، صرف هزینه‌های هنگفتی چون ۱۰ میلیون دلار برای امنیت مدیرعامل این شرکت آنچنان منطقی به نظر نرسد.

 

تماشا کنید: پروژه جدید فیسبوک، ساخت محله مسکونی و یک هتل در سان فرانسیسکو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone