🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  4. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32231.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

افتتاح نمایشگاه الکامپ ۲۴ با حضور وزیر ارتباطات

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ امروز ششم مرداد ماه آغاز به کار کرد و با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات رسماً افتتاح شد. این چهارمین الکامپ متوالی است که برگزاری اش به سازمان نظام صنفی ...

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ امروز ششم مرداد ماه آغاز به کار کرد و با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات رسماً افتتاح شد.

این چهارمین الکامپ متوالی است که برگزاری اش به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور سپرده می‌شود. در مراسم افتتاحیه، محمدباقر اثنی عشری، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، این رویداد را قدیمی‌ترین نمایشگاه فناوری ایران معرفی کرد و خبر از خیزش استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها نوپا در آن داد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اثنی عشری در همین رابطه گفت: «الکامپ ۲۱ و ۲۲ همراه شد با خیزش سرویس‌های آنلاین و امروز تاثیر این موضوع بر زندگی مردم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را مشاهده می‌کنیم.» اثنی عشری خبر داد که کسب‌وکارهای نوپا کیفیت زندگی را افزایش داده اند و وجودشان - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باعث ثروت‌سازی، ایجاد شفافیت و رفاه برای مردم شده است.

او همچنین در خصوص - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آمارهای مربوط به الکامپ گفت که این نمایشگاه امسال در فضایی ۲۷ هزار متری برگزار می‌شود و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فضای مختص الکام استارز نیز در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است که این، یک پیام روشن در خصوص شکل‌گیری کسب‌وکارهای نوپاست.

آذری جهرمی، وزیر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ارتباطات اما این رویداد را به شکلی متفاوت آغاز کرد و به جای ستایش پیشرفت‌ها، به سراغ اشاره به مشکلات رفت و خبر داد که در کشور چالش‌های بزرگی وجود دارد؛ از چالش کمبود آب که در سال‌های اخیر و سال‌های پیش رو بیشتر با آن مواجه می‌شویم و همچنین قطعی برقی که این روزها در سراسر کشور تجربه می شود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

او راه حل برای ذخیره و استفاده صحیح از منابع را در فناوری اطلاعات می‌بیند و در همین رابطه گفت:

«ما هم در کشور به جز کم آبی با چالش‌های زیادی مواجه‌ایم. همه‌مان تجربه تلخ قطع برق را حس‌کرده‌ایم. تجربه‌های تلخی هم از بروکراسی اداری در کشور داریم. در کنار این چالش‌ها جوان‌هایی هم داریم که در شرایط سخت پیشرفت کرده‌اند. در همه دنیا تقابل چالش و ظرفیت، رشد را می‌سازد. ما امروز هم چالش‌های بزرگی را تجربه می‌کنیم اما با خودتان مرور کنید که چهار سال پیش وضعیت کشور چگونه بود و اکنون چیست. وظیفه حاکمیت برای انقلاب دیجیتالی، هموار کردن مسیر است.»

وی به امضای سند تحول دیجیتال در حوزه کشاورزی اشاره کرد و خبر داد که با این روند، ۳۵ درصد در منابع آبی کشور صرفه جویی می‌شود.  وی همچنین در خصوص لایحه صیانت و حفاظت از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داده‌ های شخصی که امروز قرار است در الکامپ رونمایی شود گفت: «لایحه صیانت و حفاظت از داده‌ های شخصی، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باعث رشد کسب‌وکارهای نوپا می‌شود. حضور فعالانه مجلس در کنار ما هم بسیار ارزشمند بوده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است. امیدواریم با همین جدیت به حوزه کپی رایت هم ورود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنیم هرچند چالش‌های بزرگی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پیش روی خود داریم.»

نمایشگاه الکامپ امروز کار خود را آغاز کرده و تا سه شنبه، نهم مرداد ماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ساعت ۱۰ الی ۱۸ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone