🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از هر سه طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  4. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  5. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32236.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حیات جاودان دیجیتالی؛ راهکار جدید محققان برای فرار از مرگ

متخصصان علم کامپیوتر و هوش مصنوعی در حال توسعه برنامه هایی برای دیجیتال سازی مغز و غلبه بر مرگ هستند. اگر تاکنون فکر می کردید حیات جاودان از طریق سنگ جادوی «نیکولاس فلامل» یا آب ...

متخصصان علم کامپیوتر و هوش مصنوعی در حال توسعه برنامه هایی برای دیجیتال سازی مغز و غلبه بر مرگ هستند.

اگر تاکنون فکر می کردید حیات جاودان از طریق سنگ جادوی «نیکولاس فلامل» یا آب حیات «دزدان دریایی کاراییب» یک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خیالبافی بیشتر نیست، بهتر است در عقاید خود تجدید نظر کنید چرا که محققان - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - چندین - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پروژه را برای غلبه بر مرگ در دست دارند.

اخیرا استارتاپ علوم اعصاب Nectome از امکان آپلود مغز در کامپیوترها خبر داده. «رابرت مک اینتایر» و «مایکل مک کانا»، بنیانگذاران این کمپانی و از فارغ التحصیلان MIT برای دیجیتال سازی مغز از طریق بازتولید نقشه های عصبی به استفاده از فناوری های اسکن مغز روی آورده اند. این دو مدعی ذخیره «کانکتوم» مغز یک حیوان شده اند. - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کانکتوم یا اتصالات نورونی در واقع نقشه عصبی مغز هر موجود زنده را شکل داده و در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ذخیره سازی نقش مهمی دارد.تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربیعلاوه بر این - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اخیرا دکتر آینده نگری به نام دکتر «ایان پیرسون»، از تئوری ادغام مغز انسان با اندروید یا ربات های انسان نما پرده برداشته است:

شما می توانید با اتصال به یک ربات انسان نما در مراسم خاکسپاری خودتان شرکت کرده و پس از آن با بدنی جوانتر و ارتقا یافته به زندگی ادامه دهید.

پیرسون تاکید کرده که این فناوری عجیب تا سه دهه دیگر به واقعیت پیوسته و در سال ۲۰۶۰ هزینه آن به اندازه ای کاهش می یابد که اغلب مردم توانایی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خرید آن را خواهد داشت.تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربیاستفاده از هوش مصنوعی وارد حوزه های سوال برانگیزی شده، برای مثال می توان به توسعه آواتار برای اتصال مغز به ابرهای دیجیتالی اشاره کرد. برخی کارشناسان علوم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اعصاب و اخلاق زیستی دغدغه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های جدی خود در رابطه با استفاده از چنین فناوری هایی را بارها بیان کرده اند.

اگرچه ادامه حیات در قالب ربات برای بسیاری یک رویا خواهد بود اما اگر کمپانی های سازنده ربات ها و فناوری های زیربنایی این طرح قابلیت پایش و نظارت بر احساسات، تفکرات و انگیزه های درونی انسان را داشته باشند، آنگاه این مساله به کابوسی هراسناک بدل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone