🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22215.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پنتاگون به دنبال ساخت رآکتور هسته‌ای قابل حمل برای پایگاه‌های نظامی

پنتاگون روز دوشنبه سه شرکت آمریکایی را مأمور ساخت رآکتور هسته ای کوچک و قابل حمل کرد که قابلیت تأمین برق مورد نیاز پایگاه های نظامی و سربازان آمریکایی را داشته باشد. سه شرکت آمریکایی ...

پنتاگون روز دوشنبه سه شرکت آمریکایی را مأمور ساخت رآکتور هسته ای کوچک و قابل حمل کرد که قابلیت تأمین برق مورد نیاز پایگاه های نظامی و سربازان آمریکایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان - را داشته باشد.

سه شرکت آمریکایی به نام های BWX Technologies، Westinghouse Government Services و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان - X-energy مأمور ساخت رآکتور هسته ای کوچکی هستند که قابلیت تأمین برق مورد نیاز سربازان آمریکایی را داشته باشد.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان - رآکتور هسته ای باید قابل حمل و امن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان - باشد و بتوان آنرا بوسیله خودرو، قطار، کشتی و هواپیما در مدت زمان کوتاه جابه‌جا و راه اندازی کرد. وزارت دفاع آمریکا در مجموع 39.7 میلیون دلار بودجه برای توسعه این رآکتور در اختیار شرکت ها قرار می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان
رآکتور هسته ای باید آنقدر کوچک باشد که درون تریلی 18 چرخ جای بگیرد.

شرکت های یاد شده با هم رقابت خواهند کرد و نمونه اولیه خود را دو سال بعد رونمایی می کنند. وزارت دفاع آمریکا نمونه‌ای که توانایی تولید حدوداً 1.5 مگاوات برق را داشته باشد، انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان - خواهد کرد. در صورتی که این رآکتور با موفقیت ساخته شود، پنتاگون می تواند به کمک آن برق مورد نیاز سربازانی که در مناطق دور افتاده مستقر شده اند را بدون نیاز به تجهیزات پرهزینه تأمین کند.

نیروهای آمریکایی به کمک رآکتورهای هسته ای قابل حمل می توانند به طور تقریباً نامحدود برق مورد نیاز خود را تأمین کنند که به افزایش مدت زمان مأموریت ها در هر نقطه ای از کره - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان - زمین منجر خواهد شد. همچنین در پایگاه های نظامی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان - در صورت از کار افتادن ژنراتور، می توان برق مورد نیاز را از رآکتور تأمین کرد.

برخی کارشناسان استفاده از رآکتورهای هسته ای در میدان نبرد را خطرناک توصیف کرده اند. «ادوین لیمن» (Edwin Lyman)، از رؤسای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان - «اتحادیه دانشمندان نگران» می گوید استقرار رآکتورهای هسته ای در شرایط - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آوج استان زنجان - جنگی بدون آموزش صحیح فرماندهان در مورد پیامدهای زیست محیطی آنها و بی برنامگی، می تواند عواقب فاجعه آمیزی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone