🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29603.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ضخامت اندک و رَم پر سرعت LPDDR5 از ویژگی‌های احتمالی گلکسی اس ۱۰

سامسونگ چند ماه قبل حافظه رم LPDDR5 را معرفی کرد که بهینه سازی قابل توجهی را نسبت به LPDDR4 به همراه می آورند. این تراشه ها تا کنون به صورت عملی مورد استفاده قرار نگرفته بودند ...

سامسونگ چند ماه قبل حافظه رم LPDDR5 را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - معرفی کرد که بهینه سازی قابل توجهی را نسبت به LPDDR4 به همراه می آورند. این تراشه ها تا کنون به صورت عملی مورد استفاده قرار نگرفته بودند حالا اما خبرهایی از تعبیه آنها در گلکسی اس ۱۰ به گوش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - می رسد.

کارایی چیپ LPDDR5 از نمونه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - های فعلی ۱.۵ برابر بیشتر است که به معنی نرخ انتقال داده خام ۵۱.۲ گیگابایت در ثانیه خواهد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - بود. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - بهینه سازی فیلمبرداری، ویرایش و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - پخش ویدیوهای 4K، افزایش سرعت عملکردهای مبتنی بر هوش مصنوعی و کمک به پیاده سازی شبکه های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - 5G از مزیت های این چیپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - ها به شمار می رود.

تراشه های LPDDR5 به گونه ای طراحی شده اند که در صورت لزوم مصرف باتری را کاهش داده و به لطف deep sleep mod تا ۳۰درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. با این حال - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - با توجه به قیمت بالای این تراشه احتمالا در نسخه لایت از آن استفاده نشده و در گلکسی اس و اس ۱۰ پلاس شاهد پیاده سازی چیپ  LPDDR5 خواهیم بود. با این حال به واسطه اسنپدراگون ۸۵۵ نسخه لایت نیز از کارایی بسیار بالایی بهره خواهد برد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان

از دیگر ویژگی های قابل توجه گلکسی اس ۱۰ پلاس باید به ضخامت اندک آن اشاره کرد. به گفته  OnLeaks این مدل با ضخامت بسیار اندک ۷.۷۹ میلی متری باریکترین موبایل سامسونگ از ۲۰۱۶ خواهد بود.

تنها پنج پرچمدار سامسونگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - از جمله گلکسی اس ۶ و نوت ۵ از ضخامتی کمتر از این مقدار برخوردار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - بوده اند. با این وجود پرچمدارهای قبلی از باتری نه چندان پر ظرفیت و تنها یک دوربین در پنل پشتی بهره می بردند اما بر اساس گمانه زنی های فعلی گلکسی اس ۱۰ پلاس از باتری قدرتمند بالای ۴ هزار میلی آمپر ساعت و دوربین سه گانه برخوردار است.

به باور وی گلکسی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تویسرکان استان همدان - اس ۱۰ و نسخه لایت نیز به ترتیب ضخامتی برابر با ۷.۸۵ و ۷.۹۴ میلی متر خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone