🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45037.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی فبلت «می مکس 2» را با باتری 5300 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد

شیائومی طبق اعلام قبلی، امروز فبلت جدیدش را به نام «می مکس 2» (Mi Max 2) معرفی کرد. «لی جون» مدیر عامل این کمپانی چینی ساعاتی قبل به روی صحنه رفت تا جایگزین «می مکس» ...

شیائومی طبق اعلام قبلی، امروز فبلت جدیدش را به نام «می مکس 2» (Mi Max 2) معرفی کرد. «لی جون» مدیر عامل این کمپانی چینی ساعاتی قبل به روی صحنه رفت تا جایگزین «می مکس» - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چیپست کم مصرف اسنپدراگون 625، باتری پرقدرت 5300 میلی آمپر ساعتی و بهبودهایی از نظر طراحی رونمایی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

می مکس 2 در مقایسه با نسل قبل، چیپست کم مصرف تری دارد

«می مکس 2» از نمایشگر فوق - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - العاده بزرگ 6.44 اینچی با حاشیه هایی نسبتاً کم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برخوردار است، اما از نظر سخت افزاری یک محصول میان رده در سال 2017 به حساب می آید. نسل قبلی این فبلت به چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 650/652 مجهز شده بود، اما شیائومی با انتخاب چیپ مجتمع اسنپدراگون 625 تصمیم گرفته تا با فدا کردن اندکی قدرت پردازش، عملکرد بسیار بهینه تری را برای دستگاه به ارمغان آورد. در این موبایل شاهد 4 گیگابایت رَم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز هستیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دوربین اصلی «می مکس 2» مشابه ماژول به کار رفته در موبایل پرچمدار «می 6» است

دوربین اصلی «می مکس 2» از سنسور 12 مگاپیکسلی مشابه پرچمدار کنونی آنها یعنی «می 6» برخوردار شده. این دوربین از حسگر IMX386 سونی با پیکسل های 1.25 میکرونی استفاده می کند. مهم ترین مشخصه این تلفن همراه را می توان باتری آن قلمداد کرد که 5300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از نسل سوم فناوری شارژ سریع کوالکام برخوردار است. شیائومی می گوید یک ساعت شارژ «می مکس 2» نزدیک به 70 درصد از ظرفیت باتری را پر خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

حسگر اثر انگشت این موبایل به پشت بدنه منتقل شده، و دکمه هوم لمسی نیز در جلوی بدنه جای گرفته. اسپیکرهای دوگانه استریو و درگاه USB-C - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم دیگر مشخصات «می مکس 2» هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شیائومی همچون همیشه قیمت فوق العاده ای را برای این دستگاه تعیین کرده؛ «می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مکس 2» با 64 گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی به قیمت 247 دلار به فروش می رسد، و مدل 128 گیگابایتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن نیز 291 دلار قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهد داشت. در ادامه می توانید مابقی تصاویر رسمی این دستگاه را مشاهده کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone