🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22211.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اوپو واچ رونمایی شد؛ ساعت هوشمند با سنسور ECG و شارژدهی ۴۰ ساعته

برند چینی اوپو از اولین ساعت هوشمند خود با نام «اوپو واچ» (Oppo Watch) رونمایی کرد. این ساعت هوشمند که شباهت های زیادی با اپل واچ دارد، از اوایل فروردین ماه سال آینده در دو ...

برند چینی اوپو از اولین ساعت هوشمند خود با نام «اوپو واچ» (Oppo Watch) رونمایی کرد. این ساعت هوشمند که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - شباهت های زیادی با اپل واچ دارد، از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - اوایل فروردین ماه سال آینده در دو سایز روانه بازار خواهد شد.

اوپو واچ از نمایشگر AMOLED خمیده با رزولوشن 402x473 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 برخوردار است. این محصول توانایی پایش فعالیت های ورزشی، کنترل پخش موزیک، پایش ضربان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - قلب را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - داشته و قابلیت الکتروکاردیوگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - (ECG) را به ارمغان می آورد. علاوه بر این تا عمق 50 متری ضدآب است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان

قلب تپنده اوپو واچ چیپست اسنپدراگون ویر 2500 است که در کنار پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - کمکی Apollo 3، کارهای پردازشی را بر دوش می کشد. در این ساعت خبری از اسلات سیمکارت نیست، ولی به خاطر پشتیبانی از فناوری e-SIM می توان از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - اوپو واچ به طور کاملاً مستقل از گوشی در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - اپراتورهایی که از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - این فناوری پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - می کنند، استفاده کرد.

اوپو واچ با یکبار شارژ و با استفاده معمولی، تا 40 ساعت شارژدهی دارد که با فعال کردن حالت ذخیره باتری (Battery Saver)، شارژدهی تا 21 روز - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - افزایش می یابد. اوپو ادعا می کند که این ساعت به کمک فناوری شارژ سریع Watch VOOC، در مدت زمان 15 دقیقه، 46 درصد شارژ می شود که برای یک روز کافی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - خواهد بود. شارژ شدن کامل باتری نیز 75 دقیقه به طول می انجامد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان

اوپو برای ساعت هوشمند خود از سیستم عامل مبتنی بر اندروید ColorOS Watch استفاده کرده و از سیستم عامل گوگل یعنی Wear OS استفاده ای نکرده است. البته این شرکت تأکید می کند که نسخه های این محصول ممکن است با سیستم عامل های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - متفاوت روانه بازارها شوند.

اوپو واچ از تاریخ 24 مارس (5 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - فروردین 99) با قیمت 215 دلار برای مدل 42 میلیمتری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - و 288 دلار برای مدل 46 میلیمتری در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سنقر استان کردستان - چین روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone