🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31441.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بیل گیتس با همکاری ارتش ایالات متحده نارنجک ضد پهپاد می سازد

افزایش تعداد پهپادهای شخصی موجب بروز مشکلات زیادی در سطح دنیا شده که یکی از آنها تداخل در کار فرودگاه ها و تأخیر در پروازهاست. این موضوع در برخی کشورها که پرواز پهپاد را با ...

افزایش تعداد پهپادهای شخصی موجب - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - بروز مشکلات زیادی در سطح دنیا شده که یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - آنها تداخل در کار فرودگاه ها و تأخیر در پروازهاست. این موضوع در برخی کشورها که پرواز پهپاد را با امکان بروز حملات تروریستی مرتبط می دانند تشدید شده و به همین خاطر سازمان های مختلف همواره به دنبال تجهیزات ضد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - پهپاد کارآمد و ارزان هستند.

حالا استارتاپ «Echodyne» (که توسط بیل گیتس پشتیبانی می شود) در همکاری با نیروی دریایی ارتش ایالات متحده و اداره امنیت ملی این کشور نوعی نارنجک ضد پهپاد توسعه داده که با یک توری داخلی، پهپادهای مزاحم را شکار می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس

نارنجک ضد پهپاد 40 میلیمتری از تمامی لانچرهای استاندارد نیروهای نظامی قابل پرتاب است

تصویری که مشاهده می کنید مربوط به پتنت ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - شده توسط استارتاپ مذکور بوده و ساختار کلی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - نارنجک 40 میلیمتری ضد پهپاد را نشان می دهد. این نارنجک با کالیبر استاندارد خود قابل پرتاب از تمامی لانچرهای 40 میلیمتری موجود بوده و به همین خاطر، هزینه های توسعه پلتفرم را تا حد زیادی کاهش می دهد.

نحوه عملکرد نارنجک ضد پهپاد نیز ساده بوده و پس از شلیک، تا فاصله معینی به سمت هدف پرواز کرده و پس از فعال شدن فیوز مخصوص، توری را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - برای شکار پهپاد رها می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس

ایده نارنجک نسبت به سایر متدهای شکار پهپاد با تور کارآمدتر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - است؛ چرا که پیش از این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - باید از یک پهپاد دیگر برای به دام انداختن هدف استفاده می شد که در صورت وصل کردن تور به خود پهپاد، نیازمند یک کاربر حرفه ای برای انجام عملیات بود. پهپادهایی هم که به شلیک کننده توری مجهز می شوند بسیار سنگین بوده و برد عملیاتی کمی دارند.

البته پیش از این نیز چند نمونه سلاح پرتاب کننده تور برای شکار پهپاد توسعه یافته بود؛ اما محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - جدید دو مزیت اساسی نسبت به آنها دارد: امکان پرتاب از تمامی لانچرهای استاندارد نیروهای نظامی و برد بسیار بیشتر به دلیل ساختار آیرودینامیک نارنجک.

گفتنی است نارنجک ضد پهپاد هنوز در مرحله توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آباده استان فارس - نهایی قرار داشته و احتمالاً چند ماه دیگر وارد خط تولید خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone