🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31430.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

دانلود کنید: نسخه iOS اپلیکیشن اسنپ کیو منتشر شد

احتمالا با اسنپ کیو، اپلیکیشن جدید گروه اسنپ در حوزه سرگرمی آشنا هستید. این محصول که چندی پیش در دیجیاتو آن را مورد بررسی قرار دادیم، در ابتدا برای پلتفرم اندروید منتشر شده بود. اما ...

احتمالا با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - اسنپ کیو، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - اپلیکیشن جدید گروه اسنپ در حوزه سرگرمی آشنا هستید. این محصول که چندی پیش در دیجیاتو آن را مورد بررسی قرار دادیم، در ابتدا برای پلتفرم اندروید منتشر شده بود. اما به تازگی نسخه iOS این اپلیکیشن هم به طور آزمایشی در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته است.

به عنوان یک مسابقه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - آنلاین اطلاعات عمومی، اسنپ کیو جایی است که در آن چندین هزار نفر به طور زنده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - برای رسیدن به جایزه نقدی در پاسخ به سؤالات سه گزینه‌ای رقابت می‌کنند. مسابقات اسنپ کیو رأس ساعتی مقرر و به طور زنده برگزار می‌شوند، و هر مسابقه یک مجری دارد که ضمن خواندن سؤالات - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - گاهی در پیدا کردن پاسخ صحیح به شما راهنمایی می‌رساند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان

در تمام مسابقات 12 سؤال از شما پرسیده می‌شود که اگر فقط به یکی از آن‌ها پاسخ اشتباه بدهید، از دور مسابقه خارج خواهید شد. البته با بدست آوردن «قلب» در اپلیکیشن یک بار فرصت دارید که اشتباه‌تان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - را جبران کرده و مجددا به مسابقه برگردید. اگر یکی از افراد خوش‌شانسی باشید که به تمام 12 سؤال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - پاسخ صحیح داده باشند، برنده جایزه نقدی خواهید شد.

این جایزه نقدی معمولا مبالغ چند میلیون تومانی است که در انتها، بین افراد برنده تقسیم می‌شود. بنابراین هر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - چه سؤالات سخت‌تر باشند و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - افراد کمتری به تمام آن‌ها درست پاسخ داده باشند، سهم شما از جایزه نهایی بیشتر می‌شود. اسنپ کیو با همین ایده جالب، تا امروز با استقبال خوبی از سوی کاربران اندروید مواجه شده و حالا که نسخه iOS آن هم ارائه شده، می‌توانیم انتظار استقبال پرشورتری از کاربران این اپلیکیشن داشته باشیم.

اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - همانطور که بالاتر گفتیم، نسخه iOS اسنپ کیو فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و بنابراین احتمال مواجه شدن با باگ و مشکلات فنی در آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - دور - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان - از انتظار نیست. اسنپ کیو برای آیفون را می‌توانید همین حالا از استور سیب اپ دانلود کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنقر استان کردستان

SnappQ

سازنده: اسنپ قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 19.44 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone