🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31429.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

همکاری اسنپ و شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوا

اسنپ و شهرداری تهران با هدف کاهش آلودگی هوای تهران به رانندگان اسنپ تهران که خودروهای‌شان فاقد معاینه‌فنی است مهلت دادند که تا روز شنبه به مراکز معاینه‌فنی مراجعه کنند. به گزارش اسنپ پس از ...

اسنپ و شهرداری تهران با هدف کاهش آلودگی هوای تهران به رانندگان اسنپ تهران که خودروهای‌شان فاقد معاینه‌فنی است مهلت دادند که تا روز شنبه به مراکز معاینه‌فنی مراجعه کنند.

به گزارش اسنپ پس از بررسی ناوگان شهر تهران مشخص شد کمتر از ۳ درصد از خودروهای فعال اسنپ در این شهر فاقد معاینه فنی هستند. «علی قاضی» معاون واحد عملیات اسنپ، درباره این توافق گفت:

«این همکاری در راستای کاهش آلودگی هوا صورت گرفته است. در اجرای این طرح به کاربران راننده اسنپ که فاقد معاینه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران - فنی خودرو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران - هستند تا روز شنبه مهلت داده‌ شده تا برای کنترل آلایندگی و دریافت معاینه فنی اقدام کنند. در غیر این صورت از همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران - با آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران - تا رفع این موضوع جلوگیری خواهد شد.»

در همین رابطه «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ در صفحه توییتری خود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران - نوشت کاهش آلودگی هوا همواره از دغدغه‌های اسنپ بوده‌‌ و با همکاری شهرداری، متوجه شدند که حدود ۳ درصد از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران - ناوگان فعال تهران فاقد معاینه فنی هستند. او در ادامه عنوان کرد: «این عزیزان مهلت دارند تا به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و معاینه خود را دریافت کنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران

همچنین «علی پیرحسین‌لو» مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که برخی مراکز ستاد معاینه فنی شهرداری شامل الغدیر، شقایق، چمران و بیهقی به‌طور ویژه پذیرای خودروهای اسنپ هستند: «ما از هر قدمی که این مجموعه‌ها بردارند تا خدمات خود را به نفع کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر بهبود دهند، استقبال می‌کنیم و تا جایی که بتوانیم کمک می‌کنیم.»

مشاور اجتماعی معاون حمل و نقل شهرداری همچنین به رانندگانی که در تاکسی‌های اینترنتی کار می‌کنند، پیشنهاد کرد برای اینکه از تخفیف بیشتری در طرح ترافیک برخوردار شوند، برای دریافت معاینه فنی برتر هم اقدام کنند و گفت:

«خودروهایی که عمر آنها بالای چهار سال است و باید معاینه فنی بگیرند، اگر حد آلایندگی مجاز برای معاینه فنی برتر را داشته باشند، از این امتیاز برخوردار می‌شوند. علاوه بر آنها، خودروهایی که عمر زیر چهار سال دارند و قانونا نیاز به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران - معاینه فنی ندارند هم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران - اگر به مراکز تهران مراجعه کنند و از تست‌های آلایندگی با موفقیت عبور کنند، به آنها گواهی معاینه فنی برتر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چالوس استان مازندران - داده می‌شود و طرح ترافیک آنها با ۲۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.»

لازم به یادآوری است که ستاد معاینه‌فنی تهران امکان رزرو نوبت برای حضور در مراکز معاینه‌فنی را به صورت آنلاین فراهم کرده‌است تا مراجعه کنندگان با استفاده از آن زمان کمتری را در صف مراکز معطل شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone