🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10645.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی استارتاپ بارای؛ توسعه کسب و کارها به کمک هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی در سال‌های اخیر توسط صنایع و حوزه‌های گوناگون به شدت افزایش پیدا کرده است. انجام خودکار امور توسط رایانه بدون دخالت نیروی انسانی، موجب افزایش سرعت و بهبود عملکرد می‌شود و ...

استفاده از هوش مصنوعی در سال‌های اخیر توسط صنایع و حوزه‌های گوناگون به شدت افزایش پیدا کرده است. انجام خودکار امور توسط رایانه بدون دخالت نیروی انسانی، موجب افزایش سرعت و بهبود عملکرد می‌شود و گاهی اوقات می‌تواند کیفیت و دقت بیشتری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - را نیز به همراه داشته باشد.

بینایی رایانشی (Computer Vision) یکی از زمینه‌های داغ در هوش مصنوعی محسوب می‌شود که غول‌های بزرگ فناوری، سرمایه‌گذاری‌های کلانی در آن انجام داده‌اند. این بخش پتانسیل‌های بسیار زیادی از خود نشان داده است و می‌توان کاربردهای متعددی برای آن متصور شد. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - متأسفانه بهره‌گیری از خدمات مختلف هوش مصنوعی توسط صنایع و شرکت‌ها در ایران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - چندان متداول نبوده و خلأ اساسی در سطوح تحقیقاتی و تجاری در سال‌های اخیر حس شده است. در همین راستا گروهی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف با شناسایی چنین نیازی در بازار داخلی، اقدام به تاسیس استارتاپ بارای در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - سال ۱۳۹۸ کردند که روی ارائه ابزارهای مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله بینایی رایانشی به شرکت‌های بومی و خارجی تمرکز دارد.

در حال حاضر بارای چهار دسته کلی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - از خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی تصویری را به کسب‌و‌کارها ارائه می‌کند که شامل «جستجوی تصویری و مشابه‌یابی»، «خدمات بینایی ماشین - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - و پردازش تصویر»، «پردازش اسناد و مدارک» و «برچسب‌زنی داده‌ها و تصاویر» می‌شود.

بارای برای بینایی رایانشی وظایف مختلفی را تعریف کرده است:

  • تشخیص اشیاء در تصاویر
  • دسته‌بندی عمومی تصاویر
  • احراز هویت
  • تشخیص چهره
  • تشخیص نوع و ویژگی‌های مبلمان و دکوراسیون
  • ایمنی کارکنان
  • تشخیص خودرو و اجزای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - آن
  • تشخیص نوع و ویژگی‌های لباس
  • جستجوی تصویری پوشاک
  • تشخیص مدل و رنگ بدنه‌ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - خودرو
  • دسته‌بندی و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - پردازش اسناد و مدارک

به گفته بارای، موتور بینایی رایانشی آن روزانه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - به امکانات بیشتری مجهز می‌شود و دقت و کارایی‌اش افزایش می‌یابد. در ادامه نگاهی به خدمات بارای برای کسب‌و‌کارها خواهیم داشت.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان

خدماتی که بارای به کسب‌و‌کارها و صنایع ارائه می‌کند

جستجوی تصویری و مشابه‌یابی یکی از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - چهار ابزار اصلی بارای است که جهت استفاده در زمینه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. چنین قابلیتی می‌تواند از اهمیت بسیار ویژه‌ای در فروشگاه‌های اینترنتی برخوردار باشد. ممکن است مشتریان با اجناس مختلف در طول روز مواجه شوند و قصد خرید برخی از آن‌ها را داشته باشند. به کمک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - موتور - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - جستجوی تصویری، افراد می‌توانند تنها با تصویربرداری از کالای مورد نظر خود، اقدام به یافتن نمونه‌های مشابه در فروشگاه‌های اینترنتی کنند. اگرچه گوگل قابلیت مشابهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما بهره‌گیری از چنین امکانی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - به صورت بومی در فروشگاه‌های اینترنتی نه‌تنها دقت بیشتری به همراه دارد، بلکه می‌تواند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - در جذب مشتریان نقش بسزایی ایفا کند. مشابهت‌یابی، ابزار قدرتمند دیگری است که به کسب‌وکارهای الکترونیک کمک می‌کند تا اقدام به ارائه دقیق‌تر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - پیشنهادات خرید به کاربران خود کنند و قادر است براساس کالاهای بازدیدشده توسط کاربر، اقدام به گزینش موارد جدید جهت نمایش به مشتری کند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان

تیم توسعه‌دهندگان حرفه‌ای بارای می‌توانند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - با مدل‌سازی داده‌های تصویری، به هوشمندسازی کسب‌وکارهای گوناگون از طریق خدمات مبتنی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - بر بینایی رایانشی کمک کنند. برای مثال در حال حاضر شرکت‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - بیمه یکی از مشتریان اصلی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - چنین ابزاری به شمار می‌روند که امکان ارزیابی خودکار خسارات واردشده به بدنه را فراهم می‌کند و به مقدار بسیار زیادی در زمان صرف‌شده برای ارزیابی‌ و پرداخت خسارات، صرفه‌جویی به عمل می‌آورد. همچنین کاهش نیاز به نیروی انسانی می‌تواند به پایین آوردن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - هزینه‌های جاری شرکت‌ها و هدایت سرمایه به سوی بخش‌های دیگر کمک کند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان

پردازش اسناد و مدارک یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده توسط استارتاپ بارای است که می‌تواند برای انجام فرایند‌های احراز هویت یا بایگانی اسناد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - مورد استفاده قرار بگیرد. موتور هوشمند توسعه‌یافته توسط - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - مهندسین بارای قادر است با استفاده از توانایی هوش مصنوعی در تشخیص متون، اقدام به خواندن و استخراج اطلاعات از مدارک و اسناد گوناگون کند. در چنین حالتی دیگر نیازی به نیروی انسانی برای وارد کردن داده‌ها در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - رایانه وجود ندارد و هوش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - مصنوعی می‌تواند در زمان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - بسیار کوتاهی، حجم بسیار زیادی از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - اطلاعات را پردازش کند.

برچسب‌زنی تصاویر و داده‌ها نیز یکی از فرایندهای زمان‌بر محسوب می‌شود که در کسب - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - و کارهای مختلف جهت دسته‌بندی اطلاعات کاربرد زیادی دارد. بارای با همکاری مجموعه‌های خیریه طرف قرارداد خود، اقدام به آموزش افراد دارای معلولیت جهت برچسب‌زنی داده‌های مختلف مانند تصاویر، ویدیوها، فایل‌های صوتی و متنی کرده است. شرکت‌ها قادر خواهند بود تا پس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - از انجام فرایند برچسب‌زنی توسط اپراتورهای بارای، از فایل‌های خروجی جهت انجام امور مختلف بهره بگیرند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان

خدمات ارائه‌شده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - توسط استارتاپ بارای، پتانسیل استفاده در زمینه‌های گوناگونی از جمله دسته‌بندی تصاویر در آرشیو سایت‌های خبری و فروشگاه‌های آنلاین، تبدیل خودکار اسناد و مدارک فیزیکی به نسخه‌های دیجیتال و بایگانی آن‌ها، ارائه خدمات جستجوی تصویری، بهبود عملکرد مشابه‌یابی در کسب و کارهای آنلاین و اتوماسیون امور به کمک بینایی رایانشی را دارد.

طبق بررسیهای صورت گرفته، ۲۰ درصد کسب وکارها معتقدند که انجام خودکار امور مانند اعتبارسنجی مدارک و قراردادها، دومین کاربرد مهم هوش مصنوعی به صورت تجاری محسوب می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که ۸۰ درصد مدیران خرده‌فروشی‌ها انتظار دارند تا سال ۲۰۲۷ از خدمات اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی بهره بگیرند. در نهایت می‌توان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر چمخاله استان گیلان - گفت که افزایش سهم هوش مصنوعی در صنایع و تجارت غیرقابل انکار است و استارتاپ بارای می‌تواند به شرکت‌ها جهت شتاب گرفتن در این مسیر کمک چشمگیری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone