🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31437.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

توسعه روش جدیدی برای کنترل ذهن موش توسط انسان

یک تیم تحقیقاتی چینی سیستم جدیدی توسعه دادند که می‌توان با کمک آن کنترل ذهن موش را در اختیار گرفت. این تیم یک سیستم اتصال بیسیم میان ذهن انسان و مغز موش برقرار کرده و ...

یک تیم تحقیقاتی چینی سیستم جدیدی توسعه دادند که می‌توان با کمک آن کنترل ذهن موش را در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل - اختیار گرفت. این تیم یک سیستم اتصال بیسیم میان ذهن انسان و مغز موش برقرار کرده و بدین شکل انسان می‌تواند امواج ذهنی را به مغز موش مخابره کرده و حرکت این جاندار را داخل یک هزارتو کنترل کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیلتعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل

جزئیات این سیستم که رابط مغز به مغز (Brain-to-Brain Interface یا BBI) نام دارد، در نشریه‌ی علمی Nature توضیح داده شده؛ در واقع مغز انسان به کامپیوتر وصل می‌شود و این دستگاه امواج مغزی را رمزگشایی کرده تا آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل - را به الکترود‌های تعبیه شده در ذهن موش انتقال دهد.

محققان پس از توسعه این روش به تمرین موش‌ها پرداختند و با قابلیت کنترل ذهن موش سعی کردند اختیار حرکات این جاندار را در دست بگیرند. یک گجت کوچک روی پشت موش قرار می‌گیرد که وظیفه دریافت امواج مغزی ارسال شده را برعهده دارد.

علاوه بر این، یک دستگاه موج نگاری مغز (EEG) نیز در این گجت کوچک تعبیه شده که می‌تواند امواج مغزی موش را سنجیده و ثبت نماید. طی اولین آزمایش، موش داخل یک هزارتو - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل - قرار گرفت و تیم تحقیقاتی تلاش کرد با دستگاه کنترل ذهن موش ، این جاندار را در انتخاب مسیر حرکت صحیح راهنمایی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل

استفاده از EEG موجب شده که نیازی برای اتصال الکترود به ذهن انسان نباشد و آنها بتوانند تنها با کمک این گجت به کنترل ذهن موش بپردازند. البته این روش خالی از اشکال نیست چرا که سیگنال‌های ارسالی برای موش را ضعیف می‌کند.

علاوه بر این سرعت انتقال امواج نیز پایین بوده و کاربر باید تاخیر موجود را در نظر بگیرد تا بتواند به درستی کنترل ذهن موش و حرکاتش را در اختیار داشته باشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل - این سیستم قادر است دستوراتی نظیر پیچیدن به راست و چپ را مستقیماً انتقال دهد اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل - دانشمندان برای مخابره‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل - فرمان «حرکت مستقیم» از پلک زدن استفاده کرده‌اند.

نتیجه این آزمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل - نشان می‌دهد که سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سرعین استان اردبیل - BBI تا ۹۰ درصد توانسته ماموریت خود را با موفقیت به سرانجام برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone