🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31431.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات آیفون ۱۱ توسط هندی‌ها؛ از باتری پر ظرفیت تا دوربین قدرتمند

در هفته های گذشته تعدادی رندر از آیفون ۱۱ منتشر شده که در آن دوربین اصلی سه گانه با پیکربندی افقی به چشم می خورد و حالا منبعی آگاه در گفتگو با رسانه های هندی ...

در هفته های گذشته تعدادی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - رندر از آیفون ۱۱ منتشر شده که در آن دوربین اصلی سه گانه با پیکربندی افقی به چشم می خورد و حالا منبعی آگاه در گفتگو با رسانه های هندی علاوه بر تایید این مطلب تعدادی از مشخصات منتسب به نسل بعدی آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - را افشا کرده است.

بر اساس گزارش Compareraja به نقلی از منبعی که نخواسته نامش فاش شود، یکی از نسخه های آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - ۱۱ که احتمالا مدل جدید XS خواهد بود، از طراحی مشابه رندر زیر برخوردار بوده و در رنگ های نقره ای، طلایی، خاکستری و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - احتمالا آبی به دست کاربران خواهد رسید. این در حالی است که در گزارشات قبلی از آیفون ۱۱ مکس به عنوان مدل بهره مند از دوربین اصلی سه گانه نام برده شده بود. تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران

به گفته این منبع آیفون ۱۱ به  نمایشگر ۵.۸ اینچی و باتری قدرتمند ۴ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده اما - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - در آن خبری از پورت لایتنینگ نخواهد بود چرا که اپل به کانکتور USB-C روی خواهد آورد. بدنه این دستگاه نیز تقریبا مشابه آیفون XS بوده و در ابعاد ۵.۶۵ در ۲.۷۹ در ۰.۳۰ اینچ تولید می شود. هرچند به لطف کاهش سایز بریدگی و حاشیه های نمایشگر، نسبت صفحه به بدنه تا حدودی افزایش پیدا خواهد کرد.

از دیگر مشخصات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - ۱۱ باید به پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد. با توجه به اینکه اپل عجله ای برای پیوستن به موج 5G ندارد، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - این مدل با نسل بعدی شبکه های مخابراتی سازگاری نخواهد داشت؛ هرچند با توجه به عدم پوشش 5G در ایران این مساله برای کاربران داخلی اهمیت چندانی نخواهد داشت.

کمپانی امریکایی احتمالا آیفون را شهریور ماه معرفی خواهد، از این رو فرصت زیادی برای پیاده سازی تغییرات در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - طراحی و مشخصات در اختیار دارد اما برای جلوگیری از کاهش بیشتر فروش آیفون چاره ای جز نوآوری و ارائه قابلیت های شاخص نخواهد داشت.

 

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی اپل که با کمک ۳۲ دستگاه آیفون XR ساخته شده

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone