🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27599.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ایرفون RHA T20 Wireless معرفی شد؛ قابلیت‌های بی سیم و با سیم در یک پکیج

شرکت فعال در حوزه تجهیزات صوتی انگلیسی RHA، یک نسخه جدید از ایرفون‌های محبوب مدل T20 خود را معرفی کرد. این شرکت مدعی شده که ایرفون T20 Wireless قرار است بهترین طراحی با سیم و ...

شرکت فعال در حوزه تجهیزات صوتی انگلیسی RHA، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - یک نسخه جدید از ایرفون‌های محبوب مدل T20 خود را معرفی کرد. این شرکت مدعی شده که ایرفون T20 Wireless قرار است بهترین طراحی با سیم و بی سیم را در یک پکیج به کاربران ارائه دهد.

در قلب T20 Wireless از یک درایور DualCoil شرکت RHA استفاده شده است. در واقع همانطور که از اسم این درایور پیداست از دو سیم‌پیچ مغناطیسی به جای یک هسته متداول بهره - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان

در ایرفون RHA می‌توان از فیلتر باس برای تقویت فرکانس‌های بم استفاده کرد، همچنین فیلتر Treble برای پررنگ‌تر کردن فرکانس‌های زیر یا فیلتر Reference برای صدای متعادل با ترکیبی از فرکانس‌های بم و زیر می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. این فیلترها باید با پیچ فیزیکی فعال و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - غیر فعال شوند.

شاید بهترین نکته در مورد T20 Wireless این باشد که با یک کابل استاندارد در جعبه عرضه می‌شود. این مساله به کاربر امکان می‌دهد تا به صورت آنی و سریع بین قابلیت بی سیم و با سیم سوییچ کند. در صورت استفاده از ایرفون به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - صورت بی سیم کدک aptX، قابلیت NFC و 12 ساعت باتری در اختیار کاربر خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان

برای T20 Wireless لوازم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - جانبی متنوعی در نظر گرفته شده است. فیلترهای فیزیکی ذکر شده به همراه 7 جفت سرگوشی سیلیکونی در سایزهای مختلف، 2 جفت سرگوشی دو لبه و 2 جفت سرگوشی Comply Foam Tsx400 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - به همراه این ایرفون‌ها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - عرضه خواهد شد. علاوه بر این‌ها یک گیره لباس و پارچه تمیز کننده هم در این باکس قرار دارد.

ایرفون RHA با قیمت 250 دلار عرضه می‌شود که البته برای یک ایرفون گران به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone