🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31432.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات افغانستان : از تجربه‌های ایران در زمینه دولت الکترونیک استفاده خواهیم کرد

صبح امروز وزیر ارتباطات افغانستان و اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با یکدیگر دیدار کردند تا در خصوص گسترش صادرات محصولات و خدمات حوزه مخابرات و ICT تبادل نظر صورت گیرد. در این نشست ...

صبح امروز وزیر ارتباطات افغانستان و اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - کشور با یکدیگر دیدار کردند تا در خصوص گسترش صادرات محصولات و خدمات حوزه مخابرات و ICT تبادل نظر صورت گیرد.

در این نشست «شهزاد گل‌آریوبی» وزیر ارتباطات افغانستان از همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - با فعالان ایرانی در حوزه ICT ابراز خوشحالی کرد و گفت بخش‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - بسیاری در این حوزه وجود دارند که می‌توان از ظرفیت‌های ایران و دو کشور برای توسعه آنها استفاده کرد:

«ما از همکاری با ایران خوشحال هستیم. در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - افغانستان فرصت‌های زیادی برای همکاری وجود دارد. هدف مان از سفر به ایران و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - برگزاری این نشست‌ها این است که بتوانیم باب همکاری بیشتر را باز کنیم. ما در کشورمان نیاز داریم قبل از رسیدن به تکنولوژی در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها و تامین آنها مطالعه کنیم. بعد از ساخت زیرساخت‌ها نوبت به اتصال به تکنولوژی می‌رسد و باید ظرفیت‌هایی برای شغل ایجاد کنیم.»

به گفته او توسعه بخش زیربنایی، تقویت ارتباطات منطقه‌ای، توسعه سیستم‌های ERP و امنیت سایبری از مهمترین مباحثی هستند که افغانستان به آن توجه دارد. اقدام دیگر دولت افغانستان راه‌اندازی دولت الکترونیک است که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - برنامه‌ای ۳۰ ساله‌ است. اینطور که گل‌آریوبی می‌گوید قوانین دولت الکترونیک در حال تنظیم نهایی ‌است و این کشور قصد دارد از تجربیات ایران در این زمینه بهره‌ببرد. موضوع دیگری که گل‌آریوبی به آن اشاره کرد امضای الکترونیکی بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - در مرحله رونمایی است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی

وزیر ارتباطات افغانستان در صحبت‌های خود از حضور داشتن فعالان افغانستانی حوزه ICT  در نمایشگاه‌های بزرگی مانند الکامپ ابراز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - خوشحالی کرد و گفت نخستین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کابل-افغانستان در ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۸ که با مشارکت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در شهر کابل برگزار خواهد شد:

«از برگزاری نمایشگاه بسیار خوشحال هستم و تیم مخصوصی را به نمایندگی از دولت افغانستان به شما معرفی و تمامی فعالان را برای حضور در این نمایشگاه تشویق خواهیم کرد.»

به گفته ‏گل‌آریوبی، کشور افغانستان سال‌های طولانی را در جنگ سپری کرده‌است و تنها با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - همکاری و بهبود روابط بین دو کشور می‌توان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی - منطقه را به آرامش رساند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر زرندیه استان مرکزی

همچنین در نشست صبح امروز «سعید امامی» رئیس کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمانی، «فریبا مهدیون» رئیس کمیسیون آموزش سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای، «شهاب جوانمردی» مدیر عامل فناپ، «حسام آرمندهی» از اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای درباره موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در همین حوزه، سخنرانی کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذربانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
روزتون بخیر شرکت شما آیا روستای زادویه زرندیه اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در روستای زادویه شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone