🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31425.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

جاسوسی از آیفون ها توسط دولت امارات متحده‌ی عربی از سال ۲۰۱۶

ابزاری به نام «کارما» به جاسوسان اسبق ایالات متحده‌ی آمریکا که برای امارات متحده‌ی عربی کار می‌کردند اجازه می‌داد تا به اطلاعات شخصی درون آیفون‌های برخی از افراد دسترسی داشته باشند. بنا بر گزارشات منتشر ...

ابزاری به نام «کارما» به جاسوسان اسبق ایالات متحده‌ی آمریکا که برای امارات متحده‌ی عربی کار می‌کردند اجازه می‌داد تا به اطلاعات شخصی درون آیفون‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - برخی از افراد دسترسی داشته باشند. بنا بر گزارشات منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - شده توسط رویترز، کارما برای زیر نظر گرفتن گوشی‌هایی با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - سیستم عامل iOS مورد استفاده قرار می‌گرفت تا برخی از فعالان سیاسی، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - رهبران و دیپلمات‌های دیگر کشور‌ها زیر نظر دولت امارات باشند. رویترز این اطلاعات را بعد از گفت و گو با پنج مامور درگیر در این جاسوسی‌ها به دست آورده است.

در این گزارشات شروع عملیات سال ۲۰۱۶ اعلام شده و از اهداف آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - می‌توان به فعال حقوق بشر در یمن و یک مامور بلند پایه در ترکیه اشاره کرد. در این بین نام امیر قطر هم به چشم می‌خورد. به طور کلی صدها آیفون برای زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - نظر گرفتن افراد در این ماموریت -که آن را پروژه‌ی کلاغ سیاه می‌نامیدند- هک شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان

اطلاعاتی که کارما به دست می‌آورد شامل مواردی نظیر مکان، پیام‌های متنی، عکس‌ها و ایمیل‌ها بود. این ابزار نفوذی همچنین به ماموران اجازه می‌داد تا رمز عبور‌های ذخیره شده را از گوشی قربانی به دست آورند. پیش از سال ۲۰۱۷ به روزرسانی جدیدی برای iOS منتشر شد که اجازه‌ی ادامه‌ی کار از کارما را گرفت و تاثیرگذاری آن‌ها را به شدت کاهش داد. هنوز مشخص نیست که آیا امارات همچنان از این ابزار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - استفاده می‌کند یا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - خیر.

 

مامورانی که در این عملیات شرکت داشتند اعلام کردند که این ابزار روی گوشی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - اندرویدی کار نمی‌کند و همچنین قادر به شنود - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - تماس‌های تلفنی نیست. یکی از ویژگی‌هایی که کارما را به گزینه‌ای مناسب برای امارات تبدیل می‌کرد این بود که برای فعال شدن این ابزار جاسوسی در گوشی‌ها نیازی نبود که قربانی روی یک لینک کلیک می‌کرد.

ابزار زیادی مشابه با کارما وجود دارند اما سیستم یاد شده به حدی پیچیده است که کشور‌های کمتری قادر به تولیدشان هستند. رئیس امنیت سایبری دوران ریاست جمهوری باراک اوباما یعنی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - «مایکل دنیلز» می‌گوید که تنها ۱۰ کشور در دنیا قادر به ساخت این گونه ابزار جاسوسی هستند که شامل روسیه، چین، ایالات متحده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کاشان استان اصفهان - برخی از متحدانش می‌شود.

اپل و همچنین وزیر امور خارجه‌ی امارات متحده‌ی عربی هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone