🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31424.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رمز ارز پیمان با همکاری ۴ بانک و پشتوانه طلا معرفی شد

در حاشیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت، رمز ارز پیمان از سوی شرکت ققنوس با همکاری ۴ بانک پارسیان، پاسارگاد، ملی و ملت با پشتوانه طلا معرفی شد. «ولی الله فاطمی» مدیرعامل شرکت ...

در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - حاشیه هشتمین همایش بانکداری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - الکترونیک و نظام پرداخت، رمز ارز پیمان از سوی شرکت ققنوس با همکاری ۴ بانک پارسیان، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - پاسارگاد، ملی و ملت با پشتوانه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - طلا معرفی شد.

«ولی الله فاطمی» - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - مدیرعامل شرکت ققنوس با اشاره به بستر ایجاد شده تاکید - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - کرد که ققنوس توانسته با کمک بانک‌های فوق یک بستر مطمئن و کارآمد برای عرضه توکن اولیه‌شان بسازد:

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان

«توکن اولیه بر اساس طلا صادر می‌شود؛ ما به دنبال توکنیزاسیون املاک و اموال مازاد بانک‌ها هستیم و در ادامه به دنبال فعالیت در سایر سرمایه‌های مالی خواهیم بود. توکن می‌تواند در قالب کیف پول در اختیار مردم قرار بگیرد و دارایی‌های منجمد را به چرخه اقتصاد وارد کند که بر اساس دغدغه کارشناسان به منظور جلوگیری از ایجاد تورم به دنبال خلق ارزش افزوده ملی در کشور با حمایت از تولید و کمک به اقتصاد کشور است.»

فاطمی همچنین اذعان داشت به دنبال استفاده از این فناوری می‌توان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - امیدوار بود که سرعت تراکنش‌ها افزایش بیابد و این بسترهای مالی نیز تسهیل پیدا کند.

«کوروش پرویزیان» مدیرعامل بانک پارسیان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - نیز نیروی فکری و ظرفیت‌های اندیشه‌ای حاکم در کشور را مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد این ظرفیت‌ها می‌توانند به توسعه و رشد اقتصادی کشور کمک کنند.

«محمد رضا حسین زاده» مدیرعامل بانک ملی نیز درباره این بستر گفت: «ققنوس یک حرکت خوشحال کننده برخلاف مخالفت‌ها در برابر ایده‌های جدید است که با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - کمک و تلاش مجموعه ققنوس در یک سال اخیر و با همکاری چهار بانک به سرانجام رسیده است. نگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - بانکداری کشور رو به جلو، مبتکرانه همراه با تحولات جهانی است؛ بانک ملی همراه ققنوس و ایده‌های ناب برای خدمت به کشور و اقتصاد ملی است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان

«محمد صمدی» معاون فنی ققنوس هم اذعان داشت که شبکه ققنوس کار خود را با جدیت آغاز کرده و دارای شفافیت بالایی است به طوری که جزییات تراکنش‌ها در آن قابل رصد است.به گفته صمدی تفاهم اولیه‌ای با فرابورس شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - به زودی فرابورس به عنوان ششمین میزبان به شبکه ققنوس وارد می‌شود.

وی ادامه داد: «نام رمز ارز بستر ققنوس، پیمان است که یک میلیارد واحد از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - توزیع می‌شود، این شبکه چهار میزبان بانکی از جمله بانک‌های ملی، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - ملت، پاسارگاد و پارسیان و گروه توسن دارد که پشتوانه آن طلا است. بر این اساس این بانک‌ها یک میلیارد پیمان با پشتوانه طلا صادر می‌کنند. در این میان ۲۰۰ میلیون پیمان برای میزبانان جدید صادر می‌شود و ۱۵۰ میلیون پیمان برای مردم عادی که طلای خود را به بانک ببرند و پیمان بگیرند. از سوی دیگر هم ۶۰۰ میلیون پیمان به صورت ماهانه با توجه به نیاز بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - صادر می‌شود.»

به گفته مسئولان شرکت ققنوس با هماهنگی های انجام شده ۲ کیلو طلا تامین شده و قرار است بر اساس معادل طلا پیمان در اختیار میزبانان عرضه شود. گفتنی است این شرکت کنسرسیومی شامل پنج سهامدار است؛ تک‌وستا (هولدینگ توسن)، داده‌ورزی سداد (بانک ملی)، گروه داده‌پردازی پارسیان (بانک پارسیان)، گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا (بانک ملت) و فناپ (بانک پاسارگاد).

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیرزاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
میتونم یه سوال بپرسم دور و بر جلال آباد آزادشهر تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در جلال آباد شهر آزادشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone