🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36105.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دستیار گوگل روی بیش از 500 میلیون دستگاه حضور دارد

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل موسوم به I/O 2018 هم اکنون در حال برگزاریست و این شرکت از آخرین دستاوردهایش در حوزه نرم افزار رونمایی می کند. «اسکات هافمن» نایب رییس بخش دستیار گوگل یا ...

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل موسوم به I/O 2018 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نوشهر استان مازندران - هم اکنون در حال برگزاریست و این شرکت از آخرین دستاوردهایش در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نوشهر استان مازندران - حوزه نرم افزار رونمایی می کند. «اسکات هافمن» نایب رییس بخش دستیار گوگل یا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نوشهر استان مازندران - همان «اسیستنت» در جریان این مراسم اعلام کرد که این دستیار هوشمند روی بیش از 500 میلیون دستگاه مختلف نصب شده است.

برای مقایسه بهتر است بدانید در کنفرانس سال گذشته یعنی I/O 2017 هافمن از آمار 100 میلیونی نصب اسیستنت روی دیوایس های اندرویدی خبر داد، ضمن اینکه از این دستیار برای آیفون رونمایی کرد. البته این مدیر ارشد گوگل اطلاعاتی در مورد سهم هرکدام از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نوشهر استان مازندران - پلتفرم ها، یعنی اندروید و iOS در این آمار 500 میلیونی ارائه نکرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نوشهر استان مازندران

دستیار گوگل معروف به اسیستنت (Assistant) از سال 2016 و به شکل یک چت بات در پیام رسان Allo و به عنوان یکی از ویژگی های انحصاری موبایل پیکسل معرفی شد. پس از یک دوره کوتاه رکود، اکنون شاهد حضور این ابزار هوشمند در خودروها، اسپیکرهای هوشمند، اکثر دستگاه های اندرویدی، پیکسل بوک، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نوشهر استان مازندران - گجت های پوشیدنی و دیگر محصولات هستیم.

به گفته گوگل، بیش از 40 برند خودرو به اسیستنت روی اندروید اتو (Auto) مجهز شده اند و استفاده از این دستیار در کشور هند تا به امروز سه برابر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone