🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36103.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با همکاری JBL ساندبار مجهز به دستیار صوتی هوشمند ساخته اند

گوگل با همکاری کمپانی JBL دستگاهی ترکیبی را توسعه داده اند که کارکردهای یک ساندبار را با دستیار صوتی هوشمند گوگل ترکیب کرده است. محصول جدید که «JBL Link Bar» نام دارد به درگاه HDMI ...

گوگل با همکاری کمپانی JBL دستگاهی ترکیبی را توسعه داده اند که کارکردهای یک ساندبار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - را با دستیار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - صوتی هوشمند گوگل ترکیب کرده است.

محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - جدید که «JBL Link Bar» نام دارد به درگاه HDMI - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - مجهز شده و می تواند به عنوان یک پخش کننده صدا در اتاق نشیمن شما عمل کند، در حالی که قابلیت اجرای اندروید TV را نیز دارد. همچنین می توانید با استفاده از دستیار صوتی هوشمند گوگل اقدام به جستجوی صوتی نمایید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - یا حتی دستگاه های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - دیگر را کنترل کنید.

به عنوان مثال می توانید پس از اتصال این دستگاه به تلویزیون با گفتن «Hey Google» و در ادامه درخواست پخش یک محتوای ویدیویی، به سادگی فیلم، محتوای یوتویب و ... را روی تلویزیون مشاهده کنید. همچنین می توانید درخواست پخش موسیقی را صادر کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران

علاوه بر این موارد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - می توان کنترل دستگاه های هوشمند پشتیبانی شده را نیز به دست گرفت. البته دستیار صوتی گوگل حتی در صورت خاموش بودن تلویزیون متصل شده نیز قابل استفاده است.

به عبارتی می توان گفت این دستگاه مشابه با دانگل کروم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - کست - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - است که با یک ساندبار ترکیب شده و JBL Link Bar می تواند از قابلیت های اندروید TV ارائه شده در اندروید اوریو بهره ببرد.

این اولین بار نیست که گوگل و JBL با یکدیگر همکاری می کنند. قبل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - تر نیز این دو کمپانی «JBL LINK View» را معرفی کرده بودند که در واقع یک نمایشگر هوشمند بود. همچنین JBL برخی از هدفون های بی سیم سری «اورست» و اسپیکرهای هوشمند خود را به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چالوس استان مازندران - دستیار صوتی هوشمند گوگل مجهز  کرده است.

لازم است اشاره کنیم که گوگل در سال 2017 دستیار هوشمند خود را به اندروید TV افزوده بود. کمپانی ساکن ماونتین ویو اعلام کرده که JBL Link Bar از پاییز پیش رو روانه بازارها خواهد شد. با این حال هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone