🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23284.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از نانو زنجیره‌ها باعث افزایش ظرفیت و عمر باتری‌ها می‌شود

با اینکه گجت‌های الکترونیکی با سرعت خیره‌کننده‌ای روز به روز پیشرفته و پیچیده‌تر می‌شوند اما این روند برای باتری گوشی‌های همراه چندان صادق نیست و هنوز هم خیلی از کاربران باید هر روز گوشی‌هایشان را ...

با اینکه گجت‌های الکترونیکی با سرعت خیره‌کننده‌ای روز به روز پیشرفته و پیچیده‌تر می‌شوند اما این روند برای باتری گوشی‌های همراه چندان صادق نیست و هنوز هم خیلی از کاربران باید هر روز گوشی‌هایشان را شارژ کنند. در تحقیقی جدید، شیمیدان‌های دانشگاه پردو روشی برای طراحی باتری‌های لیتیوم یونی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - توسعه داده‌اند که می‌تواند به زمان شارژ کوتاه‌تر و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - عمر باتری بیشتر منجر شود. در این روش آن‌ها از الکترود نانو زنجیره ای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - استفاده کردند.

مقدار شارژی که باتری نگه می‌دارد به تعداد یون‌های لیتومی که می‌تواند در خود ذخیره کند ارتباط پیدا می‌کند. با اینکه مواد دیگری وجود دارند که بیشتر از گرافیت ظرفیت نگهداری یون لیتیوم را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - دارند اما در حال حاضر در باتری‌ها از گرافیت استفاده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌شود، چرا که بقیه مواد برای استفاده‌های عملی بسیار سنگین هستند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

برای ساخت باتری بهینه‌تر محققان از عنصر آنتیموان استفاده کردند تا ساختاری شبکه‌ای به نام نانو زنجیره به وجود بیاورند. در مقایسه با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - الکترودهای گرافیتی، الکترود نانو زنجیره ای ظرفیتی دو برابر برای ذخیره یون‌های لیتیوم داشتند. علاوه بر این تاثیر آن‌ها تا 100 - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - سیکل شارژ و دشارژ یکسان باقی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - ماند.

در گذشته هم از مواد مشابهی برای افزایش ظرفیت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - باتری استفاده شده بود اما این مواد خطرناک بوده و می‌توانند تا سه برابر منبسط شوند. دانشمندان به منظور فراهم کردن امکان انبساط بی خطر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - برای باتری جدید، به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - آن ترکیبات شیمیایی جدیدی مثل عامل کاهنده و عامله هسته‌زایی اضافه کردند.

اضافه شدن چنین ترکیباتی، باعث - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - ایجاد منافذی درون نانو زنجیره شده و فضای لازم برای انبساط را فراهم می‌کند تا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - بدون اختلال و از کار افتادن الکترودها این انبساط اتفاق بیفتد. قدم بعدی در این پژوهش این خواهد بود که این متد را در مقیاس‌های بزرگتر به کار ببرند تا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - بتوان از آن برای ساخت باتری اسمارت‌فون‌ها بهره برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیدا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر حین کیف کلاردشت اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در حین کیف شهر کلاردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone