🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23273.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ایده استارتاپ هندی دیجی پرکس؛ استفاده از واتساپ برای تحویل دارو به بیماران

دیجی پرکس یکی از استارتاپ‌های جدید هندی است که سازوکار خود را روی پلتفرم واتساپ بنا نهاده است. این استارتاپ ۷ ماهه، از طریق واتساپ دارو‌های مورد نیاز کاربران خود را به دست آن‌‌ها می‌رساند. ...

دیجی پرکس یکی از استارتاپ‌های جدید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - هندی است - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - که سازوکار خود را روی پلتفرم واتساپ بنا نهاده است. این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - استارتاپ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - ۷ ماهه، از طریق واتساپ دارو‌های مورد نیاز کاربران خود را به دست آن‌‌ها می‌رساند.

نحوه فعالیت این استارتاپ نوپا بسیار خلاقانه است. بیماران می‌توانند از طریق واتساپ نسخه‌های خود را برای دیجی پرکس (Digi-Prex) ارسال کنند تا کارمندان این استارتاپ، دارو‌ها را تهیه کرده و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - به دست مشتریان و بیماران خاص برساند. پیام‌رسان واتساپ بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در هند دارد و به همین دلیل این پلتفرم برای این منظور انتخاب شده است.

علاوه بر دلیوری، دیجی پرکس با نظارت بر میزان و نحوه مصرف دارو‌ها توسط بیماران، آن‌ها را از زمان احتمالی اتمام داروی خود آگاه می‌سازد و داروی آن‌ها را به صورت منظم تا پایان دوره درمان در اختیارشان قرار می‌دهد. همچنین این استارتاپ با پیگیری روند - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - درمان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - بیماران به آن‌‌ها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - کمک می‌کند تا پزشک مربوط با بیماری خود را بهتر پیدا کنند.

سمرت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - سیندی (Samarth Sindhi) خالق این استارتاپ می‌گوید سرویس دیجی پرکس به هزاران مشتری در حیدرآباد هند سرویس‌دهی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - می‌کند. او در رابطه با شیوه اداره این استارتاپ می‌گوید:

به جای این که ما در اینترنت به دنبال مشتری بگردیم، با همکاری با دکترها و داروخانه‌ها به مشتری‌ها خدمت‌رسانی می‌کنیم.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران

دیجی پرکس به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - صورت مستقیم با توزیع کنندگان دارو همکاری می‌کند و دارو‌های خود را با قیمتی کمتر خریداری کرده و با ارائه تخفیف و قیمت پایین‌تر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - از داروخانه‌ها به دست - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - مشتری (از طریق معرفی پزشکان) می‌رساند. آن‌ها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - سپس بخشی از درآمد‌هایشان را با این دکتر‌ها و داروخانه‌ها به اشتراک می‌گذارند. البته سیندی می‌گوید این کار بازدهی بسیار بالایی داشته و به خصوص برای افرادی که در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - محله‌های خارج شهر زندگی می‌کنند مفید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - بوده است.

یکی از بخش‌هایی که - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - دیجی پرکس می‌خواهد آن را بهبود ببخشد، ایجاد بستری برای ارائه اطلاعات مناسب و کافی به بیماران است که باعث می‌شود بیماری خاص - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - خود را بهتر بشناسند. همچنین آن‌ها قصد دارند تا بیماران با بیماری‌های خاص - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - را برای یافتن دکتر‌های حاذق‌تر یاری کنند.

آقای سیندی می‌گوید به دلیل پرطرفدار بودن پیام‌رسان واتساپ در این کشور (با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر) این پلتفرم را برای این کار انتخاب کرده است تا بتواند در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر متل قو استان مازندران - آینده سرویس دیجی پرکس را در اختیار همه مردم هند قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone